Jak prokázat, co skutečně vylo v balíku?

Od: Datum: 12.11.12 13:57 odpovědí: 12 změna: 13.11.12 07:23

Stala se mi velmi zvláštní věc Objednaly jsme si s mamkou a sestrou věci z BonPrixu. Některé kusy jsme vracely. Dnes se mi připsaly peníze, ale ne všechny. Volala jsem na linku a prý jsme si nechaly ještě jedny šaty, což není pravda, vracely jsme je z důvodu nespokojenoti s materiálem, místo pleteniny šlo o jakýsi silon s potiskem pleteného vzoru. Šaty byly ve vel 32 a tedy malinké a lehoučké, nějakých 30dkg? Třeba jako tričko. Paní po mně chce kopii podacího lístku, že posoudí váhu balíčku. Chtěla jsem PL oskenovat, zde jsem ale narazila na problém. Na PL je hmotnost balíčku 0,003kg. Šla jsem na poštu, kde mi sdělili, že pracovnice musela udělat chybu a načíst hodnotu z druhé váhy kde ležel třeba papír... S tímto jsem se obrátila na BonPrix, kde trvají na doložení hmotnosti balíku, což není v mé moci. Na jednu stranu chápu jejich postoj, na druhou stranu hmotnost balíku dle mého nic neprokazuje. Věcí objednáváme vždy plno, mix velikostí... A vybíráme co nám sedne. Zpátky šel balík ca 4 kilový a tedy si myslím, že nějakých 300g se tam jednoduše ztratí. I kdybych měla danou hmotnost 4,2kg tak neprokážu, jestli jsem to poslala v igelitovém pytli nebo v krabici, zda jsem ji něčím vystlala, podložila pevným kartonem...

Má někdo tip jak tuto věc řešit? Nechce se mi přijít o 700,-


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.11.12 14:13
 
avatar

Podle mě to vykradli na poště. Přepážková dala nesmyslnou hmotnost, aby nešel prokázat úbytek, a pak část obsahu vybrali. Prokázat se to sice asi nedá, ale je to nejjednodušší vysvětlení. To, že NÁHODOU se balík nezvážil a zrovna NÁHODOU z tohoto balíku něco zmizelo, je dost podezřelé.

 
Od: krkovicka*
Datum: 12.11.12 14:20
 
S vedením pošty je teď nutnost spolupracovat.Nechť vysvětlí svůj problém a dále ať si to bonprix vyřeší sám.Podat reklamaci,stížnost...zahájit šetření.
 
Od: kilushka
Datum: 12.11.12 14:38
 

Na poště se mi sice omluvili, ale prý s tím nic nenadělají, balík prochází jediným vážením. Paní mi řekla, že mám být ráda, že jsem zaplatila nižší poštovné :-o Chtěla jsem potvrzení, že došlo k pochybení ale ani to mi nechtějí vydat

Od: buss®
Datum: 12.11.12 14:23
 

Těžko posoudit, nezmiňujete, zda byl balík poškozen, jak kvalitně zabalen, zda nebyl přebalen... 300 g se neztratí, váží to až na tisíciny kg.

 
Od: kilushka
Datum: 12.11.12 14:37
 

Vím že mají přesné váhy, jen říkám, že pokud jsem do BP vrátila 10ks oblečení tak to mohlo vážit 3,9kg a nebo 4,2 a nebo 4,25 podle toho do čeho jsem to zabalila, což už samozřejmě v BP nemají. Takže i kdybych měla správně PL tak to dle mého průkazné není. Jak mi dokáží, jestli jsem při balení nedala 2 kartony co vážily 30dkg? Přijede to do třídírny, chlapi rozbalí, nahází na pás a krabice se skartují... Kdysi jsem v obdobném provozu měla brigádu. Poškození balíku opět neprokážu - přijde to do PO boxu, kde to někdo vybere a na hale se bedny ničí

Datum: 12.11.12 15:19
 

To jste si nevšimla , že 4kg balík vás stál na poštovném 37,- Kč?

 
Od: kilushka
Datum: 12.11.12 16:03
 

Platila jsem 78,- a pojištěn byl na 5000,- šly v něm věci ca v hodnotě 5tis.

Datum: 13.11.12 07:23
 
avatar

To, že byla uvedená relativně vysoká cena, mě utvrzuje v přesvědčení, že balík byl špatně zvážený úmyslně, aby nešlo případný úbytek prokázat. Příliš mnoho náhod najednou.

 
Od: buss®
Datum: 12.11.12 15:27
 

A pojištěn byl?

 
Datum: 12.11.12 17:38
 
avatar

Zásadní problém je v tom, že ADRESÁT (BonPrix) nereklamoval poškozený balík, resp. jeho úbytek. Když je vyhozená krabice a nelze to už převážit, myslím si, že v rámci reklamace máte smůlu.

 
Od: kilushka
Datum: 12.11.12 21:55
 

Jak jsem napsala -kdysi jsem pracovala v obdobném provozu a ono není možné ty obaly schovávat. Funguje to tak, že balíky se rozřežou, zboží nahází na pás a pracovnice kontrolují. K nám tedy chodilo zboží z Německa a Rakouska,ale objem byl takový, že to živilo a dodnes tuším živí celou fabriku čítající ca 500 pracovnic v dvousměnném provozu...

Datum: 12.11.12 22:22
 
avatar

Ten balík musel někdo převzít a někdo musel vidět, že je poškozený. Pokud Bonprix tento systém nemá, nemá člověka, který zvedne zadek a půjde balík jako nekompletní reklamovat, máte bohužel smůlu a je to tvrzení proti tvrzení.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.