Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace bot - přetržená tkanička

Od: previt® odpovědí: 12 změna:

Zdravím,

chtěl jsem se zeptat ohledně řešení reklamace, kde mi jde asi spíš o princip vzhledem k ceně (a možná i o finální vzhled, viz níže).

V dubnu jsem kupoval nové boty, u kterých se ošoupala tkanička v horním očku až se přetrhla (nejspíše vlivem špatného designu/materiálu, protože nikdy se mi nestalo, resp. ne tak rychle - tkaničky jsou dost pružné skoro jako guma, není to standardní bavlna). Boty jsem nosil prakticky minimálně, měl jsem je na sobě za tu dobu max. 20x-30x.

Přetrženou tkaničku jsem reklamoval, ale už na prodejně mi říkali, že se musím koupit jiné (i když jsou boty v záruce a je to do 6. měsíců od jejich koupě) a že tohle neřeší. Samozřejmě tkaničky ve stejném designu jako jsou současné nemají, takže bych musel mít nějaké "standardní", takže celkový vzhled bot by už nebyl takový. Nakonec je do reklamace vzali, ale během pár dnů přišlo vyjádření, že reklamace byla vyřízena jako nedůvodná.

Reálně - opravdu se takové levnější "příslušenství" (jako tkaničky u bot) v rámci záruky neřeší anebo mám být dále asertivní a trvat na reklamaci? Čím případně argumentovat?

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vernon
hodnocení

3x
Na tkaničky se samozřejmě reklamace uplatnit nedá a neznám člověka, který je takový pacient, že by to zkoušel...
hodnocení

Teď už znáte.*smich* Tak reklamace se dá i na tkaničky - vady materiálu, výroby nebo konstrukce, to už ale chce znalecký posudek a tak daleko nepůjdu, s tím ztrácet čas nebudu.

 

hodnocení

2x

Zkuste napsat milý dopis a prosbičku výrobci, jak jste s výrobkem spokojen, jestli by se nenašly totožné tkaničky, aby byly botky designově na úrovni.

Jen takový pokus, nikdy nevíte. Ale co kdyby.

Přesně. A uvidí, jak se jeho výrobce chová k zákazníkovi.

Ona už ta reklamace mohla být úspěšná, ale v reklamačním oddělení pracovníci a jedou podle určitých standartů a totožné tkaničky navíc tam prostě neměli, i kdyby chtěli sami vyhovět.

 

0rion
hodnocení

2x

Záruka pochopitelně platí i na tkaničky. V případě častého nošení nemusí vydržet ani první rok záruky, ovšem je na prodejci aby prokázal, že se přetrhla z důvodu používání a nikoliv z důvodu vady. U vás se mi to jeví, že se jedná o nějakou specialitu, zřejmě byl zvolen nevhodný materiál s náchylností na předčasný defekt, což by mohlo být zhodnoceno jako vada od počátku a právo by pak bylo na vaší straně. Divím se, že vám prodejce nevyjde nějak vstříc, asi další obchodník, pro kterého je spokojený zákazník na prvním místě.

 

hodnocení

2x
Nejspíš není problém ve tkaničce, ale v nějakém ostrém místě v nýtku, kterým tkanička prochází. Tedy může být důvod reklamovat. Prozkoumejte ten otvor, třeba i lupou.
hodnocení

Je fakt, že se přetrhla jen jedna, ta druhá byla lepší, ale jestli si pamatuji správně, tak i na ní bylo v tom samém místě viditelné opotřebení. Mrknu na ně, až si je převezmu zpět z reklamace..

 

olin
hodnocení

1x

Sdělíš nám výrobce bot, případně i název prodejny(větnamci-kamenný obchod, Deichmann, Sport version, Rock point,..)?

hodnocení

Humanic a boty Tom Tailor, konkrétně tyto - humanic.net/...

 

hodnocení

0x
avatar libor007
Tkaničky jsou spotřebák.
hodnocení

To ano, ale není normální, aby vydržely jen 20-30 použití... Druhá věc je potom sehnat nové ve stejném designu

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]