Nejste přihlášen/a.
Včera dne 15.11. jsem zakoupil mobil v prodejně O2.Dnes 16.11. jsem zjistil že mi nevyhovuje...(a nesplňuje funkce které mají být zcela zdarma). Zavolal jsem si na prodejnu jestli lze mobil vyměnit za jiný...Výsledek byl negativní- výměnu v žádném případě neprovedou.Zajímalo by mne jestli je jejich věc zda-li výměnu provedou anebo jestli vyplývá ze zákona nějaká lhůta pro výměnu nebo vrácení peněz bez udání důvodu...Velice děkuji za případné odpovědi!S pozdravem rpt
tak platí zásada, že takové věci se zásadně nevyřizují teoefonicky a už vůbec ne tady v poradně, ale jde se osobně do pobočky a neodchází se do té doby, dokud není Vaší žádosti vyhověno...prodejci nic a nikdo nebrání, aby mobil vyměnil za jiný...kdyby to byl mobil dražší, tím lépe pro prodejce
Janourecek : Když už nevíte o čem mluvíte, aspoň mlčte. Na kamenný obchod se žádná 14-denní lhůta na vrácení bez udání důvodu nevztahuje. Platí to pouze pro internetový prodej a za druhé vzhledem k tomu, že mobil odzkoušel tudíž byl používán, beztak by mu to v 14-denní lhůtě nevrátili. Zde záleží opravudu pouze na vůli prodejce. Není povinnen Vám peníze vrátit. Bohužel.
ale když ten telefon se třeba vůbec nepoužíval tak proč by nešel vrátit? a kdekoliv kde jsem kupovala nějakou elektroniku tak mi řekli že zboží do 14dnů můžu vrátit. Ani záruční list nepotvrzují hned a řeknou vám většinou všude že to máte odzkoušet a pak teprve přijít potvrdit záruční list. I když tedkom se ZL skoro nikde nepotvrzují a stačí účtenka o nákupu. A takhle například v hypernově(ted albert hypermarket když jsem šla po třech týdnech vyreklamovat boty tak mi bylo řečeno že kdybych přišla do 14 dnů tak by mi museli vrátit ihned peníze a že by to na reklamaci ani nešlo.
Určitě. Já si příjdu koupit do kamenného obchodu novou věc a dostanu nějaký "jetý" výrobek v otrhaném obalu, který je upatlaný od řady zákazníků, kteří si ho koupili přede mnou a vždy 13. den si vzpomněli, že jim nevyhovuje. Věřte, že je skoro jisté, že obchody, ve kterých nakupujete vy, já určitě nenavštěvuji. S ničím podobným jsem se dosud nesetkal. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy bez uvedení důvodu platí pouze v případě, že kupní smlouva byla sjednána mimo provozovnu (myšleno kamenný obchod).
No to asi ve svých podmínkách mít nebude...a tedy nevím co mu brání ve výměně.Není nijak poničen a ani ochraná folie s displeje není sundaná.
takhle jsem vracela několik telefonů a nikdy s tím nebyl problém, prostě jsem řekla že mi telefon nevyhovuje a oni mi bez problémů vrátili ochotně peníze. Na tadyto je nej¨lepší společnost vodafone. cca před třemi roky jsem měla na dobírku telefon od vodafone a když jsem ho posílala na opravu tak jsem se nejdříve domlouvala s operátorama a tam mi ještě poradili at si napíšu dopis na vrácení poplatků za poštovné atd a všechno mi vodafone bez problémů proplatil. Vodafone má opravdu solidní jednání. Nemůžu si ho vynachválit... ale O2 o tom nemůžu už ani slyset
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.