Nejste přihlášen/a.
Jsem vyučen, a pracuji jako řidič z povolání, je to špatně placené. Bydlím na malém městě, není tady moc dobrých pracovních příležitostí. Sleduji dlouhodobě pracovní nabídky, ale všechno co bych zvládl je špatně placené - cca 30 tisíc hrubého, často i míň než vydělávám teď, navíc složitější práci.
Proto jsem se rozhodl, že chci na rekvalifikaci na nedostakový řemeslný obor. Na ÚP jsem byl, byla by to zajišťovaná rekvalifikace, kterou proplatí. Dali mi žádost na kterou mám zdůvodnit "jak rekvalifikace přispěje k mému uplatnění na trhu práce".
Tato zdůvodnění mám už vymyšlená, ale chci se zeptat zdali tam prostě můžu napsat, že vydělávám málo a změnou profese chci vydělávat více.?
Nebo jak by jste to vyjádřili vy?
Děkuji
Dobrý den, to Vaše zdůvodnění je moc upřímné a pro úřad se nehodí (nechte si to pro sebe) - raději argumentujte zájmem o nový/nedostatkový řemeslný obor, který má budoucnost, snahou učit se nové věci, být prospěšný lidem a být lépe uplatnitelný na trhu práce. Zdravím!
Mnohé úřady jsou na tom s inteligencí pracovníků podobně jako některé firmy. Špatněpřiznání že u nich budete pracovat protože potřebujete peníze na přežití a u nich jich máte slíbeno více než u dosavadního zaměstnavatele, je sice kolikrát 100% pravda, ale hlupáctví a zcela liché osobní (ne)sympatie zaměstnanců kteří o vašem přijetí/nepřijetí rozhodují mnohdy zajistí, abyste skončil ještě dříve než jste začal. Navíc ta otázka je také poněkud "chytrá". Pokud jde o ni, na vašem místě bych napsal: "Uvedená rekvalifikace přispěje k mému uplatnění na trhu práce dalším uspokojením stále nedostatečného pokrytí tržního segmentu žádanou pracovní silou." Aneb jakým stylem se ptají, takovým odpovězte