Nejste přihlášen/a.
Psali jsme reklamaci e-mailem vč.příloh fotek ohledně nevyhovujících podmínek které nebyly v souladu s nabízenými službami v katalogu, špatná strava a příšerná hygiéna vč. zdravotních potíží-zvracení. CK se 2 po sobě vymluvila na všeobecné podmínky, že v Egyptě je to na jejich poměry vše v pořádku a nic se nestalo a každý má jiné rozmanité chuťě apod. Má smysl odvolání napsat CK po třetí s dalšími fotkami od kamarádky, která nám dodatečně zaslala nové fotky ze stejného hotelu jak byla s námi nebo si stěžovat jinde třeba na Asociaci CK pan Papež?
Reklamovat mozete napriklad chybajuci bazen v areali hotela, ak bol uvedeny v ponuke CK alebo platene slnecniky a lehatka,ak su v ponuke CK zdarma. Zla strava a hygiena su subjektivne veci, tam by ste uspeli len s fotkami ako "svab beha po svedskom stole" a pod.
Vlozte tie fotky pre zaujimavost aj sem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.