Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Trn pod nehtem

Od: drbolito odpovědí: 9 změna:

Zdravím, včera se mi povedlo si zarazit trn z nějakého keře, takový dlouhý, tenký, do záhybu u nehte na ukazováčku, jakoby zboku toho nehtu. Mám to dost nateklé, bolí to jak sviňa, snažím se to vyšťourat všemi možnými prostředky, ale konec je dost hluboku a nemůžu ho nějak chytit pinzetou ani zaháknout jehlou a povytáhnout. Nějaké typy? Říkám si, jestli by nebylo lepší nechat prst trochu odmočit...
EDIT: všechny nástroje sterilizuji, to samé prst.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Ted jsem měla ten samý problém a protože kamarádka málem přišla o prst a mně v tom v noci škubalo, byla jsem u obvodní lékařky, dala mi mast a dezinfekci, už to mám vyléčené.

drbolito
hodnocení

takže Vám ten trn v prstu nechali? O jakou mast prosím šlo? Díky za odpověď

Trn nebyl vidět, mast se jmenuje Betadine.Dostala jsem recept.

hodnocení

2x

@maky má pravdu. Pokud je trn tak hluboko, že ho nelze odstranit, namaže se postižené místo ichtyolovou mastí, říkali jsme jí vždycky "černá mast." A zavázat. Nevoněla příjemně. Ale těleso se uvolnilo, postoupilo směrem ven a nechalo se následně snadno odstranit, vymáčknout. Není to nic těžkého, jen si 2 - 3 dny chodit se zavázaným prstem, případně vždy večer znovu namazat a převázat. Uvidíte, že se toho zbavíte. Jaga.

drbolito
hodnocení

Díky za radu, po třech hodinách šťourání jehlou je trn venku. Už jsem tomu nedával moc šancí, protože ukazováček měl velikost palce a omezil se tím přístup. I přes komplikace ale trn nakonec spatřil světlo světa (znovu), krásných 8 mm. Nicméně pro příště si mast jistě zapamatuji, snad jsem ji už jednou kdysi, jako dítě, měl, voněla docela jako uzené.

Tak, tak, "voněla" jako uzené, máte dobrou paměť.*palec2*