Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Sex s holkou z Keni - rizikový?

Od: beny odpovědí: 10 změna:

Dobrý den, seznámil jsem se s studentkou s Keni, která mě začala neskutečně uhánět na sex. Seznámili se před 2-3 měsíci, zatím úspěšně odolávám. Jsme se od té doby neviděli. Musím se přiznat, že tak poslední půl rok by mě lákalo něco mít se slečnou s čokoládovou pletí, takže se to hezky sešlo., ale zrovna o Keni jsem slyšel, že je to ráj prostitutek, sexuální turistiky a rizikového přenosu pohlavních chorob. Co si o tom myslíte?

Jsem si vědom, že nemohu házet všechny lidi do jednoho pytle a taky nechci mít předsudky. Ale pochází evidentně z rizikové oblasti a asi předsudky celkem mám, stejně jako v případě homosexuálu a HIV. Tak nad tím přemýšlím, jestli by mi to za to stálo. Kondom není 100% a ta chvilková rozkoš nevím, jestli mi za to stojí, za ty rizika a problémy, které to může přinést.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

yarda1
hodnocení

7x

Každý svého štěstí strojvedoucím. První co mě napadlo bylo, že chce otěhotnět a přinutit tě aby ses s ní oženil.

Vtip: "Ty jsi báječný milenec. Známe se teprve čtrnáct dní a já už jsem ve třetím měsíci."

pavel
hodnocení

6x

Já bych to neriskoval.

hodnocení

4x

Dejte se oba dva otestovat na pohlavně přenosné choroby. A máte jasno. I tak s ní soulož s kondomem, pokud nechceš být ještě otcem jejího dítěte.

k2
hodnocení

2x

Jakoze ty prostitutky a sexualni turistky z Keni jezdi zrovna do Cech studovat?

Některé studují v Brně.

hodnocení

2x

Také nechci všechny slečny z podobných destinací házet do jednoho pytle, ale většina z nich se chce jen vdát do nějaké civilizovanější země. *nevi*

tak
hodnocení

1x

Neskutečně vás uhání a nevíte co je zač, ani přesně odkud pochází, tak je lépe držet se té poslední napsané myšlenky...Kondom není 100% a ...

hodnocení

1x