Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
nevím kde jste četla ty negativní názory a také záleží kdo v jaké souvislosti je psal...
Podmínky pro využití pro vaši otázku jsou zde:
Jinak, AirBank používám také více než 10 let, už ani nevím přesně. Já tedy osobně na pobobče nikdy nebyl, vždy v klidu z domova, pokud jsem cokoliv potřeboval. A to se mi tehdy při zakládání líbílo, nikam nechodit, nic neřešit, vše přes net z domova.
Za mě chvála!
ps: tím neříkám že nejsou stejné nebo lepší banky, každý si najde něco svého. Já neměním!
zřejmě, nebo nevím, paní tazatelka nemá AirBank a zajímá se o slevu, třeba má zmíněný O2.
V tom případě je jednoduchá rada. Založit si v pohodlí domova účet u AirBank. Zdarma a bez chození kamkoliv.
A ano bude potřeba nějaká identifikace, což aplikace jí navede co má poslat. Nemusí nikam chodit. Poslední věc, co si vzpomínám, bylo poslat nějakou malou částku ze svého stávajícího účtu jako potvrzení. Třeba 10 kč např.
Tím má další účet a zdarma, bez chození kamkoli a dále se může rozhodnout jestli tento účet bude používat nebo ne.. Nic se neplatí !
Jednoduché dnes...
Prostě paní aja1946, založte si účet hned, nemusíte ho využívat, pokud nebudete chtít.. A pokud splníte podmínky, viz.. zmíněná částka..
Je to moje hlavní banka, již hodně let. Možná i 12 let. Na přepážky jdu maximálně 1x za dva roky. Jen když něco udělám špatně, nevzpomenu si na přihlášení a překlepnutím na klávesnici (několikrát za sebou) si zablokuji účet.
Vždy byly děvčata na přepážce milý, hodní a hezcí. Nikdy jsem neměl problém s touto bankou.
Nevím, jaké slevy za platby myslíte. Když platím kartou v cizině, vrací mi nějakou částku. Minulý týden jsem koukal na nějaký přehled o bankovních kurzech, byla asi na pátém místě ze všech.
Paní myslí slevu na tarif u O2.Protože O2 a Airbank je jeden pelech...A ti kdo mají tarif u O2 a učet u Airbank mohou za určitých podmínek dosta slevu 300.- na tarif.
Ale moje zkušenost tarify o2 jsou i s tou slevou stále dražší než třeba mám u Vodafonu.
Ale lidi jak slyší slovo sleva tak jsou jak pobláznění
Souhlasím s panem Milanem. Taky mám jen ty nejlepší zkušenosti. Mám u nich účet cca 11 let, a na pobočce jsem byl za tu dobu u nich 2x. Poprvé, když jsem si u nich zakládal účet, a podruhé, když jsem se u nich zastavil pro klíčenku na platební samolepku. Vše ostatní vyřídíte přes internet v aplikaci, která je celkem dost přehledná.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.