Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Unavené plíce jako po běhu bez příčiny

Od: martinn odpovědí: 14 změna:

Včera jsem zažil zdravotní potíž, se kterou jsem se nikdy nesetkal. Je mi 37, NEKUŘÁK, abstinent, pracuji jako řidič z povolání, v posledních dnech jsem nedělal žádnou fyzicky náročnou práci ani nesportoval či jinou fyzicky náročnou činnost.

Ráno jsem cítil, že mi hapruje tlak - nevím jestli byl nízký nebo vysoký, cítil jsem rychlý tep, únavu, fyzickou slabost.

Měl jsem jít na odpolední směnu a tak jsem si říkal, že počkám třeba to odezní. Odeznělo to asi po hodině, ale odpoledne se to kolem 3 odpoledne vrátilo, pomáhalo mi dýchat čerstvý vzduch venku. A stav se zase nějak stabilizoval.

V 6 odpoledne jsem si všimnul, že v plicích cítím, že jsou jakoby unavené, jako bych právě běžel třeba kilomer abych stihnul vlak. Prostě takový ten pocit co máte po běhu, kdy už sice nepopadáte dech, ale tak po 15 minutách když jen cítíte jak plíce jsou unavené, udýchané, nedýchá se zrovna nejlíp, je potřeba si odpočinout.

Nechtěl jsem s tím jít dnes hned k dotorovi, že počkám a uvidím jestli to v dalších dnech zmizí, kdyby ne tak v pondělí tam půjdu.

Ale zajímá mě jestli se s tímto někdo setkal, a co za tím může být?

Děkuji

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

asd1
hodnocení

3x

Klidně infarkt nebo embolie.

K doktorovi běž hned a radši to přihraj.. Za volant bych s tim bez vyloučení nelezl.

helenka
Ta plicní embolie mě taky napadla. To fakt ale není sranda.
Jinak kolegyni se blbě dýchalo, když se jí zablokovala hrudní páteř.
Jinak problémy s dechem můžou být u více nemocí: od astmatu, před COVID a stavy po něm po sarkoidózu třeba.

hodnocení

3x

Přidám ještě jednu možnost a to astmatický záchvat.

hodnocení

2x