Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Z jakého důvodu nedává už Smartwings catering

Od: monika odpovědí: 10 změna:

Letíme na dovolenou do Marsy Alam a bylo nám řečeno, že občersvení gratis v letadle žádné už dlouhou dobu nedávají ve Smartwingsu pouze letecká společnost Air Cairo je vstřícná. Jak to je možné, že jedna společnost nic nedává a druhá ano při stejné vzdálenosti a času doby letu?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
A proč by to nemělo být možné?

 

mate59
hodnocení

4x

Protože šetří kde se dá. Ale nebojte se,dostanete kelímeček vody,možná i dva.Já letím zítra s Air Cairo z Brna a catering mám.Ale stejně o tu suchou housku se sýrem nemám zájem.A ještě dají malý pišingr.4 hodiny vydržte a pak máte all incl.

 

bramburka
hodnocení

4x

Smartwings je jedna z nejlevnejsich leteckych spolecnosti, tudiz setri, kde se da.
Provnejte si ceny letenky u obou spolecosti. Mozna tam najdete odpoved.
Ale pokud bych mela dat za letenku treba o tisic Kc vic, tak si radeji zabalim chleba a jablko do tasky.

 

hodnocení

3x
avatar jenyk
O peníze jde až v první řadě.
Holt doby, kdy na palubě letadla ČSA létal kuchař, servírovalo se vepřoknedlozelo a točila Plzeň jsou nenávratně pryč.

 

tomas13
hodnocení

1x
Tak to jsi neletěla hodně dlouho... Už ani na Kanáry není občerstvení a to je 5+ hodin. Dokud si jde zabalit nějakou housku, tak žádný stres.

 

hodnocení

1x
avatar babajaga

Se Smartwings jsem dostala jídlo naposledy v roce 2005. Od té doby nic. Šetří se všude. Nakonec, člověk to vydrží, když se těší na dovolenou. Letos letím do Kalábrie, tak jsem zvědavá. Ale nebudu si s tím lámat hlavu, buď dostanu, nebo nedostanu. Pro jistotu si vezmu s sebou housku se šunkou. Jaga.

 

hodnocení

1x
avatar libor007
Letadla nevyužívám, ale dotaz či lépe řečeno ten údiv mi přijde drobátko naivní. Pokud bych očekával komplet servis, nevyberu si lowcost leteckého taxikáře...

 

jir
hodnocení

0x
Tenkrát jsem letěl s Czech Airlines z Moskvy a řešil se alespoň na oplatek a vodu. Nedostal jsem nic, ostatní cestující dostávali náhodně buď jídlo, zákusek nebo i nápoj. Později jsem se dozvěděl, že - a teď pozor - v rámci "zkvalitňování služeb" dostane každý cestující to, co si PŘEDEM objedná (za příplatek pochopitelně). Já to nevěděl a tak jsem letěl ty 3 a půl hodiny nasucho.
To v Aeroflotu to byla jiná liga (nevím jak teď): nalévali pořád čaj, dávali toust a zákusek. Sedadla měli dál od sebe, takže bylo i při mé výšce místo na nohy.
Takže to, že některé společnosti na krátkých letech nic nedávají mě tedy už nepřekvapuje.

 

bramburka
hodnocení

0x

Nasla jsem pro Vas zajimavy clanek:
cestovinky.cz/...

 

km
hodnocení

0x

nastudujte hesla "trh" a "konkurenční boj": jedna nabídne levnější letenku, druhá lepší služby = zákazník si vybere

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]