Nejste přihlášen/a.
Souhrn všech výdajů (pod tím všech příjmů) v daném měsíci.
Pouze informativní údaj.
Jo jo, také mi chvíli trvalo, než jsem na to přišel. Účet u KB mám už mnoho let, jejich internetové bankovnictví bylo do nedávna velmi jednoduché a přehledné. Nedávno ale přešli z neznámých důvodů na verzi KB+ a to, co předvedli nemá obdoby . O nějaké přehlednosti se rozhodně mluvit nedá. Opět se potvrdila stará pravda, ža každá změna je vždy k horšímu.
Komerční banka - pro klienty
Volejte: +420 955 551 505 (po–pá 7:00-22:00, so–ne 8:00-22:00)
E-mail: kbplus@kb.cz
když kliknete-ťuknete na přehled plateb, najdete částku uhrazenou i důvod, proč byla odečtena - platba kartou, platba online,... možná poplatky... - vše je uvedeno, jen tam ťuknout.
my vám do bankovnictví nevidíme - pokud tam za celý květen není platba stržená, nic jste neplatil, kontaktujte podporu KB
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.