Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výdělek skrze jutjúberství?

Od: tyjo odpovědí: 7 změna:

Ahoj, jak se dá vydělávat skrze vytváření krátkých videí s psychologickými tématy na youtube nebo instagramu? Jsem v tom laik. Ale mám co lidem říci, tak jsem si říkala, že by nebylo špatné z toho dostat i nějakou korunu. Jak to funguje? Proč lidé vytvářejí "shorts" na youtube? Díky!

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

10x
Asu jsem na tenhle styl uvažování už stará generace (čtyřicátník), ale mám obavu, že takových, co si myslí, že mají lidem co říct, je youtube už plnej ...

hodnocení

6x

"Proč lidé vytvářejí "shorts" na youtube?"

Protože se chtějí předvést a naivně si myslí, že to někoho zajímá. *smich*

hodnocení

2x
Lide vytvareji shorts z videji, na ktere chteji divaky dostat. Shorts jsou vlastne ukazky tech hlavnich videi.

hodnocení

2x
Tyjo..Já mám lidem taky co říct..ale myslím, že by to nikoho nezajímalo *smich* Jůťůber se ze mne asi už nestane *plac* Prostě to zkus a uvidíš,třeba po tobě bude každej šílet ;)

aksharam
hodnocení

0x

Shorts jsou upoutávky na kanál s normálně dlouhými videi. Jak to vzniklo? Lidé mají stále kratší schopnost soustředění, hledají nové a nové podněty a tohle je výsledek. Stejný je princip Twitteru.

Podívejte se na podobný obsah, který zamýšlíte dělat, a kolik má shlédnutí. Tak vám bude jasné, jestli se to vyplatí. 1 000 shlédnutí nedávno vydělalo asi $18. Aktuálně http://influencermarketinghub.com/youtube-monetization/

smode2
hodnocení

0x
Shorts jsou highlight dlouhého videa. Něco jako ukázka. Pokud máte co říct, nezbývá než začít. Nikdy nemůžete vědět zda se nové téma či směr ujme. Taky by bylo dobré nedělat to jako všichni ostatní, třeba nepořizovat si mikrofon větší než je vaše hlava:)

hodnocení

0x
Ano, dá se vydělat vším, ale záleží jak to nakopneš a taky jaký je zájem, jak si představuješ platbu.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: