Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nový tarif u 02

Od: vlasta odpovědí: 12 změna:

Dobrý den, nemůžu sehnat e-mail na 02. Zřejmě záměrně není k nalezení. Linka je stále obsazená nebo je na ní robot. Jak můžu vyřešit přechod na nový tarif. Děkuji. V. Pospíšilová

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Položit robotovi otázku na kterou nedokáže odpovědět a spojí s operátorem.

A nebo není lepší zajít na pobočku pokud je k dispozici.

Tem robot je tam asi úmyslně z důvodu migrace na ONEPLAY

id
Robotovi říkat jedinné slovo a to operátor. Spojí vás.

 

hodnocení

1x

Mají také chat ...

Chat botovi jsem sdělil:

Nechci OnePlay

načež tento hbitě odpověděl

OnePlay je služba k Internetu. Lze ji zrušit jen zrušením internetu.

 

mnd®
hodnocení

0x

Oneplay je předplacená služba.Když nebude provedena platba,tak se neaktivuje ani nejde spustit.Když to tak zůstane pořád,tak netřeba rušit.

Tazatelka se ale ptá na nějaký nový tarif.Ale už nepíše jaký tarif a k čemu - možná k telefonu...?

 

hodnocení

0x

Zdravím,

nemůžete to vyřídit v aplikaci Moje O2?

Nebo potřebujete z nějakého důvodu nutně s někým mluvit?

 

prostromek
hodnocení

0x

V každém velké obchodním centru má O2 svoje prostory/prodejnu. Až pojedete nakupovat, nějaký velký nákup potravin, či si shánět oblečení, botky na sebe na léto, plavky atd, tak se podívejte na prodejny - služby toho kterého centra a zastavte se tam. Nebo se tam přímo objednejte na určitou hodinu, ať nemusíte dlouho čekat, pokud tuto službu právě v té prodejně nabízí.

 

vk
hodnocení

0x

Moje zkušenost. V rozmezí cca 14 dnů sem v ruzné dny ruzné časy volal dohromady asi 6 hodin. S živým operatorem se mi doposud nepodařilo spojit i když sem na lince čekal i 40 minut... od přechodu na Oneplay už asi není šance spojit se s živým člověkem...

 

foun
hodnocení

0x

Řešil jsem to asi před 3 měsíci. Přez infolinku a do 5 minut hotovo - říkala žo toho mají dost ale teď toho musí mít mraky, nevím kolik lidí je u O2. Ale musí je všechny převést... Řešíte O2 connect že?

 

hodnocení

0x
avatar kornel

taky jsme to chtěli zrušit -hned jak to přišlo z O2-ne telce nám stačí jen ten základ-já osobně na to fakt vůbec nekoukám-hraji hry na ps5 a manželka sleduje jen ty telenovely-takže osobka na pobočce v supermarketu-vše si zaznamenali aby nám po 14 dnech napsali že z technických důvodů se to uskuteční až po 16.6...asi...možná...tady se nedá věřit už ničemu...manželka měla problém s připojením telefonu -tak tam byla včera znovu a trefila na jiného operátora který jí řekl že u každého internetu- mluvím o O2- musí být televize ale je tam služba-neplacená televize-což ji ten první prý hodně agresivní a nepříjemný operátor na kterého narazili prvně nějak zapoměl zmínit-takže manželka-na ní je zřízená linka takže to může měnit to hned dala na tu neplacenou---samozřejmě vyhráno není dokud to nebude fungovat-taková to-z technických důvodů může přijít kdykoliv...zatím jedeme postaru za levno...*zed*

 

nigdo
hodnocení

0x

robot Vás s operátorem nespojí, ani když mu nadáte.

po skončení chatu při nevyřešení požadavku je možnost zadat na Vás telefon a oni zavolají v řádu pár dní.

slušný robot má možnost přepnout na živého, jen je nutno odhalit pokyn který to dělá. Něco jako "živý operátor" nebo něco takového

nigdo

jenže toto není slušný robot :D

každý robot tě přepojí na živého oeprátora když to po něm budeš chtít, jen ten od o2 tě pošle pokaždé někam...

strávil jsem 10 minut tím abych ho k tomu donutil, bez šance

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]