Dobrý den, včera jsem si objednala zboží z eshopu, ale omylem jsem klikla, že budu platit kartou online. Kartu u sebe ale nemám a proto, když jsem uviděla, že můžu platit i přes QR kód, zaplatila jsem právě přes něj. Jenže když jsem se pak ptala přes email eshopu, jestli platbu přijali, pán mi odpověděl, že ne. Dnes jsem se na to podívala znova a v aplikaci banky se mi peníze z účtu strhly. Také jsem si všimla, že platbu u objednávky můžu ještě změnit, a tak jsem ji změnila na platbu přes QR kód. Zaplatila jsem znovu, ale datum splatnosti se nějakým způsobem posunulo až na pondělí 12.5.
Když vám pan řekne, že peníze nemá tak zaplatíte i po 3.? 4.? U kolikáté platby máte v plánu se zastavit? Když se vám strhli peníze tak už jste nic platit neměla ať si tam udělají pořádek.
Platbu reklamovat/zrušit ideálně v eshopu i bance nejlépe hned...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.