Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Neplodnost muže

Od: adrousek odpovědí: 28 změna:
Ahojky, včera jsem tu psal ohledně toho, že mám problém s varlaty a že tam mám něco, co by tam nemělo být. Dneska jsem byl u obvodního lékaře, a byl jsem poslán na urologii. Mám strach z toho, že to bude něco špatného. Říkala mi, že nemůže vyloučit rakovinu apod.. mám strach že nebudu moct mít děti. Když fakt tato situace nastane, což nechci a věřím že to bude v pořádku, dá se tato situace někdy změnit? Je možnost že někdy postupem času budu moct mít někdy děti?

28 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

8x
Zmrazení spermií.
pragueivf.com/...
halamus

Přesně tak, nevím, kolik to stojí, ale je to standardní postup pro podobné situace.

gj
Kdyby šel na zákrok, kde hrozí neplodnost, tak myslím, že to hradí i pojišťovna (to zmrazení spermií).

bear
hodnocení

8x

Šance je vždy. Zvláště v době, kdy nikdo nic neví.;)

hodnocení

4x

"Nestahuj kalhoty, když k brodu je ještě daleko!" Strach je ta nejstrašnější nemoc. Uklidni se vyčkej závěrů vyšetření. A pevně věř, že se nic neděje. *hej*

hodnocení

3x

Tohle je lepší řešit až v momentě, kdy je jasná situace. Pokud by to náhodou nešlo přirozeně, tak metody asistované reprodukce jsou schopné vyřešit mnoho překážek. Hlavní je být jinak zdráv a naživu.

hodnocení

2x

Nejhorší je nejistota. Po vyšetření na urologii budete vědět víc a budete klidnější. Určitě to nebude tak zlé, jak si dneska malujete.

Otcovství lze vyřešit zamrazením spermií. Takže děti budou, to mi věřte.

Napište pak, jak jste dopadl. Uvidíte, že to bude dobré. *palec2* To ta nejistota dává člověku zabrat. Jaga.

audrousek
Zdravíčko, vyšetření dopadlo tak, že vyloučili veškeré vážný nemoci, takže v pořádku. Proběhl ultrazvuk, vzorek moči apod.. údajně v pohodě. Ale bolesti stále pociťuju. Tak už nevím. Ale děkuji moc

Tak to je dobře, že máte vyšetření za sebou a není to závažné. To z člověka všechno spadne. A uvidíte, že to bude v pořádku. Jaga.