Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak vytvořit účet poplatníka u rozhlasu, když nejsem nový poplatník?

Od: trinkilta odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, chtěla bych mít účet poplatníka na stránkách českého rozhlasu, jsem poplatník dlouho, ale stále nemám svůj účet, abych se mohla podívat na stav a do historie. Jaké je moje rozčarování, když jsem zjistila, že na stránkách českého rozhlasu můžu mít účet poplatníka, jen když jsem nový poplatník a já jsem si tam zadala svůj email a heslo, který jsem aktivovala a koukám, smůla, můžu mít účet poplatníka jen když jsem nový poplatník a přihlašuji se k poplatku, platíte také někdo rozhlasové poplatky měsíčně? Já našla tohle Právnické osoby a/..., tady je, že rozhlasové poplatky se měsíčně neplatí, tudíž bych ráda měla svůj účet poplatníka a zkontrolovala si, že je vše v pořádku, ale rozhlas to neumožňuje. Já všude, kde platím poplatky za byt mám účet a mám přehled, že mám vše v pořádku, tak bych ráda měla účet i u rozhlasu a televize. Ale koukám, že to bude problém. Poradíte?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Na stránce Rozhlasový poplatek je v pravém sloupci Poplatek už platím / Vytvořit si internetový účet poplatníka.
poplatek.rozhlas.cz/...

Jak jednoduché, když se ví, kam se kouknout.

*palec*

 

ben®
hodnocení

2x
avatar ben
Dobrý den, kdysi jsem také platil poplatky přes SIPO (včetně ČT a ČRo). Našel jsem si potřebné stránky, vytvořil si tam účty (samozřejmě, že jsem byl pro ty stánky nový), přihlásil se a až následně tam byla/je možnost začít platit přes ten účet, s tím, že ten poplatek bude vyňat z SIPO. Celý ten proces změny v druhu plateb byl jednoduchý (asi jako páka nebo nakloněná rovina ). Zdravím!
poplatky.ceskatelevize.cz/...
zis-ext.rozhlas.cz/...
trinkilta
hodnocení

No tak jsem lehkomyslně nechala dnes vytvořený účet, který byl na nového poplatníka, což jsem si všimla až pak i heslo stejné a registrovala se pod tímto emailem a heslem jako stávající poplatník, no a problém, takže jim musim napsat. Asi duplicita. Měla jsem dát jiný email a heslo. Riskla jsem to a tohle je výsledek.

trinkilta
hodnocení

Napsala jsem jim na email a vysvětlila vše, tak snad ještě někdy budu mít možnost se tam zaregistrovat.

@trinkilta a proč e-mail. Stačí zavolat a máte vyřešeno během chvilky.

Nevíte si rady? Napište nebo nám zavolejte. Rádi vám pomůžeme

Správa TV poplatků

Telefon: + 420 261 133 885

Provozní doba call centra:

pondělí–čtvrtek od 8.00 od 16.00

trinkilta
hodnocení

Děkuji za pomoc, napsalo mi to, že došlo k chybě a že kombinace variabilního symbolu nebo spojovacího čísla SIPO a údajů o poplatníkovi není platná nebo ji nelze ověřit. SIPO nemám, mám zadaný platební příkaz. A v kolonce je buď zadání SIPO nebo VS, tak jsem napsala svůj variabilní symbol. A abych je kontaktovala. Tak já tam zavolám, nevím za jak dlouho asi přijde odpověď od nich na email, mají toho hodně.

ben®

trinkilta - tak to mě mrzí, ale chyba se stala hned na začátku. No, hlavně klid, je to řešitelné.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]