Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zamítnutá reklamace od CK

Od: groulik odpovědí: 31 změna:

Je možné s tím něco ještě dále dělat pokud cítíme, že to je neoprávněně zamítnuté a dokumentaci s fotografiemi jsme jim zaslali Blue Stylu?

 

 

31 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

0rion
hodnocení

3x

Pokud máte od cestovky písemné zamítnutí reklamace zájezdu, můžete si stěžovat na ČOI, jestli nějak mohou pomoci, a případně se pak soudit. Také můžete cestovce pohrozit, že svoji zkušenost napíšete na facebook a všechny možné i nemožné místa po internetu.

Máte pravdu. Několikrát, když měl problematický dodavatel ze mě spíše legraci, pohrozila jsem mu že budu hodně dlouho a hodně často zveřejňovat jeho prohřešek na fejsu a vlastně všude, kam mě to pustí. Najedou to šlo a vždycky jsme se dohodli. Akorát jednou, ten člověk i se svou činností zmizel.

nox®
Něco takového bude v dnešní době platit spíše jen na malé ryby. Cestovka prodává zajezdy jako housky na krámě a počty zájezdů v posledních letech hlásí jeden rekord za druhým i mimo sezóny. Vzhledem k tomu, kolik různých názorů a recenzí nebo upozornění, se na internetu píše, bude jin to pravděpodobně úplně jedno. Tedy pokud, soustředil bych se na úřední cestu nebo se poučil a příště lépe vybíral dovolenou/hotel/cestovku...

*smich2*nox, fakt dobrá rada, tazatel bude rád *alene*

tx

babkazov: Jenže správná a pravdivá.Škodaže nejde ohodnotit.

0rion

nox: Oni ti lidé v cestovce snad umí počítat. Pokud moje negativní recenze jim odradí byť jen dva lidi, tak nejspíš utrpí menší ztrátu, když se se mnou dohodnou a dají mi slevu za vadné plnění.

Už jsem viděl negativní recenze na hotel kde jsem tou dobou také byl. Přitom moje zkušenost byla úplně jiná

0rion

arne1:
Otázka: hotel, ve kterém je 60% hostů spokojených a 40% nespokojených je dobrý nebo špatný hotel?

pro těch 60% je dobrý. Tohle nejde paušalizovat.

Když mi napíšete do recenze že v hotelu byla nuda protože animátoři nic nedělali, tak je to pro vás velké mínus toho hotelu. Pro mne je to naopak významný plusový bod, protože podle mne je dobrý animátor jen mrtvý animátor. A takových paramatrů by bylo více...

Byla s námi v jednom hotelu v Turecku kamarádka, silná negativistka. Vše k jídlu tam prý bylo sice pěkné, ale "žrát se to nedalo". A celý pobyt se cpala bramborovou kaší a kuřecími křidélky. Ryby prej měly kosti (každý den tam bylo pět druhů ryb včetně tuňáků kde ty kosti jaksi nejsou) a podobně.

nox®

babkazov: To sice asi nebude, ale taková je realita. Jestli si myslíte, že CK bude řešit negativní recenzi jednoho klienta, když mezi tím prodá sto dalších zájezdů, tak je to je bohužel naivní. Po internetu a sociálních sítích kolují tisíce negativních recenzí a stížností, přesto cestovky vykazují rekordní zisky a počty prodaných zájezdů. Otázkou také zůstává, jestli je stížnost oprávněná, tedy jestli došlo k nějakému neuskutečnění zaplacených služeb, pokoji, hotelu, jestli byla na místě podaná stížnost, nebo jestli jen tazatel objevil třeba trochu plísně v koupelně. Nekritizuji ani jednu možnost, ale některé věci občas ohlídat nejdou. Takže realita je taková, že sice to udělat může, ale šance na úspěch je velmi malá. Druhá varianta je, že bude vymáhat náhradu postupem opakovanou stížností CK, pak třeba soudní cestou, případně medializací, což se často setkává s úspěchem. Otázkou zůstává, jestli to tazateli za ten ztracený čas, nervy a vyřizování, stojí, jelikož třeba dostane zpět jen menší částku. Poslední možnost je, jak jsem již zmiňoval, smířit se s tím a poučit se pro příště, více se věnovat výběru ubytování, kvalitě hotelu, hodnocení, podívat se, jestli se často neopakují nějaké problémy a negativní informace, případně cestovat na vlastní pěst a provizi cestovce utratit na vlastní zážitky.

0rion

nox: S tím co píšete nesouhlasím. Člověk by neměl mávnout rukou nad tím, že se ho někdo snaží ojebat. Pokud ta cestovka není vyloženě blbá nebo šmejdská, tak si určitě uvědomuje, že z dlouhodobého hlediska je vždy lepší nepěstovat si nasrané klienty, zvláště když mě to nejspíš nestojí víc než jen pár promile na zisku. Dost často to probíhá tak, že obchodník/cestovka to jen zkouší, co si klient nechá líbit, a když ten dá najevo, že bude bojovat, tak většinou ustoupí a reklamaci uznají. Kdo na to tzv. "nemá nervy", tak holt se musí smířit s tím, že občas ho někdo ošulí.

nox®

0rion: Ale já přece netvrdím, že se má nechat člověk odrbat, naopak s vámi souhlasím. Právě proto píši, že pokud na to tazatel má nervy a čas, ať jde do sporu. Jen si nemyslím, že uveřejněním negativní zkušenosti bude mít na vymáhání náhrady jakýkoliv efekt. To by musela přijít třeba televize a ledy by se pohnuly. Spousty věcí má často cestovka ale ošetřené smlouvou.

mll

>> hotel, ve kterém je 60% hostů spokojených a 40% nespokojených je dobrý nebo špatný

Hodnocení může být i mimo realitu. Může to být nějaký exces, ať už toho, že někdo čekal něco jiného, nebo že se ten pobyt opravdu nevydařil. Hotel (cokoliv), co má 40 na 60 % je podle mě opravdu špatný (což nutně nemusí znamenat, že by to někomu nestačilo). Do cca 10% je to v pořádku, ale při víc vyloženě negativních hodnoceních bych už byl opatrný. Dobré je, pokud je hodnocení doplněné slovně. Měl jsem vyhlédnutý jeden apartmán a tam byly hodnocení stylu, že plochá televize znamenala starou TV s rozbitou obrazovkou, na záchodě nebylo prkénko, měli strach že spadne balkón, když pračka ždímala, čistota nic moc (a podobně nevim co ještě), jinak by byl dobrý, blízko u moře a levný. To nevypadalo na nějaký exces, ty recenze byly z různých dob. To, že hodnocení bylo asi jen 3 (nebo míň) z 5 to mi zas tak neříkalo, ale ty komentáře daly jasnou představu. Jezdili jsme léta do jedné residence, která taky neměla hodnocení nic moc (taky nic moc nebyla), ale věděli jsme do čeho jdeme (vybavení rok od roku horší, museli jsme si vozit i hrnce a radši i příbory a spoustu dalších věcí), asi bych ji podle hodnocení nevybral, ale začli jsme tam jezdit z cestovkou (v době, kdy se na hodnocení tolik nejelo, byl rok 00) a přestali jsme, když se ty apartmány rozprodaly (stále se nabízí, po rekonstrukci s lepším vybavením a za mnohem větší peníze), našli jsme lepší, kam se dost těšíme.

 

petrr
hodnocení

0x
Co přesně reklamujete? Ja jen jestli to zamítnutí není oprávněné.
groulik
hodnocení

Reklamuji pokoj 4,5 hvězdu v dezolátním stavu, propadlé a proleželé postele, štěnice které nás pokousali při spaní, zasekávání dveří kde 4x za 10 denní pobyt to opravoval technik a nepovedlo se to. 2h.jsme to řešili s recepcí, že se nemůžeme dostat do pokoje kvůli špatným dveřím. V koupelně všude plíseň a nefungovalo splachování toalety.

To je teda na mrtvici *zed* *plac* *bum*

filuta
Tak jestli vam tohle odmita Blue Style uznat, tak teto cestovce se vyhybat jak cert krizi, to jsou smejdi. Urcite mate vse nafoceno, tak v klidu jdete do sporu, to nemuzete prohrat.
0rion

To se tedy CK Blue Style moc nepředvedla. Jedná se co vím o větší cestovku, která zde působí již dlouho, o to je to překvapivější. Mohlo by to znamenat, že mají nějaké problémy, tak raději se této cestovce vyhýbat. Každopádně toto vypadá jednoznačně, ja bych se s nimi soudil.

petrr
Tak pokud mate fotky, tak bych rozjel negativní kampaň na sockach. K tomu bych dal oficiální vyjádření ck. Ať lidi vidi, co je to za sebranku.

se spíš divím, že jste tohle nedokázali vyřešit na hotelu. Ale na druhé straně, jste klient podřadné cestovní kanceláře, tak co byste mohl přece chtít

 

 

hodnocení

0x
avatar arne1

A o co vlastně jde?

Možná na propagačních fotkách víc svítilo slunce než ve skutečnosti:)
tx

V Egyptě nebyly ,,Zlaté hory,, zlaté.Jen na ně svítilo slunce.

Třeba byla moc mokrá voda, a jistě slanější nežli na Mácháči. Ale to nám už zadavatel, jako obvykle, nepoví. Nechce.
0rion

Tak vy ho tady zesměšňujete a čekáte, že vám bude psát nějaké podrobnosti?

Když nic přesnějšího nepoví, tak těžko něco radit.
mll

To je právě otázka, čeho se ta reklamace týkala. Jestli to třeba nebyla taková ta metrika cestovek, kdy moře 200 metrů znamená, že k němu jdete kilometr (to dneska v době internetových map snad neni možné, ale residence, kam jsme léta jezdili začínala s 200 metry (nebo snad 150, kdo by si to v roce 00 ověřoval na mapách, tak podrobnou nikdo nemá), pozdějc psali 500, skutečnost bude tak kilometr). Schválně koukám cestovky píšou 550 booking píše 750 (vzdušnou čarou).

tx

orion: Nezesměšňujeme tazatele.Zesměšňujete se Vy sám sebe.Není reklamace jako reklamace a nikdo neví co reklamoval,kde reklamoval,u koho reklamoval a co napsal,nafotil,napsal nebo podepsal.Jaká byla smlouva zájezdu,ubytování,stravování...Možná špatně sepsáno,nafoceno,nepodáno hned při ubytování ale až po návratu...Věcí je moc co se musí dodržet.

0rion

tx: pokud od tazatele nemáte dostatek informací k tomu, abyste mohl poradit, tak přece radit nemusíte. A pokud se domníváte, že zrovna vy byste uměl poradit nejlépe, zkuste nějakou slušnou formou o informace požádat. Když neodpoví, nabídněte své rady někomu jinému.

 

smode2
hodnocení

0x

Nepíšete k jaké konkrétně škodě jste došli, pokud se jedná o pár tisíc, bude pro vás na 99% lepší se na to vykašlat, tzv. zaplatit "školné" a příště jezdit na vlastní pěst. Za časů kovid podvodu a vakcinační agitky jsem nedopatřením koupil naposledy přes ck nějakou Krétu, ač jsem si původně řekl že raději už nyní na vlastní pěst, a měl jsem pár desítek tisíc 2 roky na jejich účtu. Ještě mě nutili do storna (jistě, mohli by si nechat 40% z celé ceny), což jsem odmítl a doplatil zbytek. Po 2 letech se neozvali - což měli, a když to trvalo 14 dní, zaslal jsem jim svůj klasický "předžalobně exekuční email" s tím, že bych pohledávku prodal specializované firmě. Na to vše kupodivu vrátili a ještě se ohrazovali že jsou solidní firma:)to mě vždycky baví nejvíc: když chce prase aby s ním bylo zacházeno jinak než s prasetem*smich*. Tedy po zaplacení školného doporučuji příště zásadně na vlastní pěst. Tím se řeší mnohé. Sám jsem navrhoval, aby CK dostala vždy jen polovinu ceny zájezdu, a druhou až po. Pak by byli velice úslužní. Jenomže lidi akceptovali platbu předem a stalo se to novou normalitou. Což je chyba - pak se kdekdo diví že si s klientem ck může dělat, a taky dělá, co chce.

 

mll
hodnocení

0x

Poslední možností je soud. Někdo mi vyprávěl (a je to člověk, který má naprosto neuvěřitelné historky ale jakákoliv snaha si to ověřit vede k tomu, že to klidně může být pravda), že se takto soudil s cestovkou. Nějak se jim nelíbila tradiční snídaně a nějaké další věci a cestovka jim tvrdila, že to je normální. Tak si to nějakou dobu přehazovali jeho právník s právníkama cestovky a bylo vidět, že právníci to jen natahujou. Uběhla promlčecí doba a cestovka vše uznala zaplatila jim soudní výlohy a vyrovnali se mimosoudně. Ale čekali právě na to promlčení, asi aby se neozbal někdo další.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]