Nejste přihlášen/a.
dobrý den,
mám dlouhodobější problém, samozřejmě řešen s kožařem, bohužel nejsem s to se toho nadobro zbavit. V listopadu jsem měl mezi rozkrokem a stehnem jakousi bakteriální infekci, pomohl od lékaře imacort v podstatě hned, místo se vyléčilo ale v oblasti rozkroku zbyl takový červený táhnoucí se pruh, který nesvědí, neloupe se, ale je značně diskomfortní při chůzi, pokožka je tam celkem dost citlivá. Takže znovu návštěva kožaře a tentokrát předepsána mast na výrobu v lékarně s obsahem antimykotik a kortikoidu. Trvalo dlouho než mast zabrala, cca 2-3 týdny, ještě jsem to s dr. v průběhu konzultoval, že mast moc neúčinkuju ale nakonec se místo opravdu zlepšilo a 1 měsíc byl klid. Potom jsem dostal vírozu (klasika v podobě rýmy, kašle atd.) a hned na to se ten "pruh" vrátil a začalo to znovu. Byl jsem znovu u lékaře, řekl jsem mu, že měl jsem vírozu a mast, kterou jsem mi předepsal už nemám a odpověděl mi, že klidně skrze oslabenou imunitu se to mohlo vrátit. Napsal mi tedy znovu stejnou mast do lékarny. (je to "slabší" mast, 15 % antimykotik a 15 % kortikoidu a zbytek základ), takže momentálně mažu tímto a doufám, že se mi toho zase podaří zbavit... Byl jsem teďkom ještě v lékarně pro něco "pomocného", byl mi doporučen ActiMaris, takže to přes den střídám s tou mastí. Mimo to jsem vysoký a štíhlý, nemám problém nějak se "zapařeninami", snažím se místo šetrně umývat a dobře se usušit. Jsem z toho poněkud už bezdraný a je to zápřah na psychiku. Takže prosím, koho by cokoliv napadlo, nebo měl něco podobného, budu rád za cokoliv. Jako vím, že kožař má omezené pole působnosti co se mastí týče, leda silnější kortikoid, ale už tak mi přijde, že v místě je pokožka dosti oslabená kvůli dlouhodobému užívání kortikoidu :/ Díky moc. (jen dopovím, že na fotce to nevypadá zle, o to bohužel ten diskomfort je daleko nepříjemnější)