Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nefunguje mi přihlášení do mobilní aplikace v Raiffeisen bank, ještě někomu?

Od: klik odpovědí: 45 změna:

Dobrý den, mám od konce února založený účet v Raiffeisen bank a dnes se nemůžu poprvé přihlásit do mobilního bankovnictví, mám tam přes 200 000 Kč na spořícím účtu a peníze na běžném účtu. Zaplatila jsem 10x v tomto měsíci, ale nemůžu si zkontrolat, že tam mám opravdu platbu už 10x, prostě můj s-pin najednou nefunguje, opakovaně to nejde. Mě celou dobu nefunguje ani přihlášení do internetového bankovnictví, takže mobilní aplikace je u mě jediná možnost, jak mít přehled, kolik mám peněz na účtu. Já té RB mám už dost, jak je to možné, že si tohle dovolují? Jak jinak mám zkontrolovat, kolikrát jsem zaplatila platební kartou? Jedině tam zajít osobně, nechápu co s tím pořád mají. Hned jak dostanu za každý měsíc 500 Kč za platby kartou a nebudou nabízet 4% na úrocích na spořícím účtu u nich ten účet zruším. Už mě štvou pěkně dlouho, tohle je teda podpásovka, celou dobu mi přihlašování fungovalo a teď vůbec. Má ještě někdo problém?

 

 

45 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

fhgdgd
hodnocení

2x
Mne vše funguje jak má. Z PC, tabletu i mobilu.
klik
hodnocení

Já při zřízení účtu u této banky nedostala fyzický papír o zřízení účtů, jediné co mám je smlouva o zřízení služeb přímého bankovnictví, kde žádné číslo účtu uvedené není! Ani číslo na běžný účet ani na spořicí účet, jediné co mám jsou screen shoty a jediná možnost jak vybrat peníze bude přes kartu do bankomatu a tam nevím kolik můžu vybrat při jednom výběru pokud jsem si to nenafotila. Oni vychcaně nedávají ndůkazy v tištěné verzi a podle mě za určitou dobu tohle udělají aby klienta obrali o jeho peníze, jakmile zjistí, že si tam vložil více peněz. Bohužel jsem si nevytiskla dokumenty k účtům a v bance mi je nedali. Těžko bych si je ale vytiskla přes mobil, s tím tak neumím a do internet banking přes počítač se nedostanu celou dobu, spolehla jsem se na mobilní aplikaci, ale tam mi neumožňují přihlášení. Já snad dostanu infarkt.

klik
hodnocení

V té fyzické smlouvě o zřízení služeb přímého bankovnictví je spousta vypsanejch blbostí, jediné čemu tam rozumím je hlavně ceny za jejich služby, jinak dokument k hovnu. Já s bankama končím, raději si budu sušit peníze doma a mít jeden účet běžný, který mám mnoho let a tam vše funguje jak má. RB absolutně nespolehlivá banka, jakmile jsem tam dala více peněz, už dělají problémy. Chtějí mě okrást, proto mi nedali fyzickou smlouvu k účtům. Chvíli mě nechali, abych jim věřila a teď došlo na realitu. S tím cárem papíru nemůžu jít ani do jejich banky, bojím se, že mi řeknou, že pokud nemám smlouvu k účtům tak se ani k účtům nedostanu, tak si ani nemůžu zkontrolovat, zda jsem zaplatila 10x kartou za měsíc ani nemůžu vidět zda mi poslali odměnu 500 Kč za platbu kartou, přes bankovní kartu to zkontrolovat předpokládám nemůžu ty platby kartou a kolikrát, tam je jen vkladomat a výběr peněz z bankomatu. Takže budu muset vybírat po malých částkách, protože nebudu riskovat zablokování karty, když dám vybrat vyšší částku. A doufám, že přes bankovní kartu mohu vybírat z obou účtů, z běžného i ze spořicího? Že po vložení bankovní karty dostanu na výběr oba účty? Ještě jsem nezkoušela vybírat z bankomatu.

klik
hodnocení

Tyhle zkušenosti jsem našla: Diskuze - Raiffei/... Bohužel až teď, budu se snažit vybrat své peníze na svou bankovní kartu, doufám, že to půjde a až vyberu vše, okamžitě zruším účet, o jejich 500 Kč měsíčně za platby nestojím, evidentně mě okradli, abych se nemohla přihlásit do mobilního bankovnictví. Panebože mé celoživotní úspory, co budu dělat. Je mi velmi špatně. Po téhle zkušenosti s bankami končím a zůstávám jen u své jediné.

klik
hodnocení

Jakmile jsem si poslala 200 000 Kč na spořicí účet v RB tak se nemůžu přihlásit do mobilní aplikace na svůj účet! Budu to kontrolovat průběžně, pokud se tam budu mít možnost přihlásit, tak okamžitě převedu všechny peníze na můj starý ověřený běžný účet, maximálně tam nechám 100 Kč na běžném účtu a co nejdříve zruším účet u RB, nestojím o jejich 500 Kč měsíčně už nikdy!

Teď jsem vyzkoušel přihlašování do mobilní a internetové aplikace. Obojí funguje bez problémů. To, co píšete, je soubor zmatečných úvah, které jste vyplodila z naštvání, bohužel jste ale neposkytla žádné údaje, které by mohly vést ke kloudné radě. Obecně platí jen to, že jste nedostala smlouvu na papíře. Papírové dokumenty se už posílají jen na žádost. Konkrétně zde máte smlouvu v horním pruhu v sekci Dokumenty. Můžete si ji stáhnout a vytisknout. Jestli chcete, aby vám někdo pomohl, musíte uvést co a v kterém kroku vám nefunguje. Nejlepší radu dostanete na zákaznické lince 800 900 900 od 7:00 do 22:00 hod. Máte nějaký osobní problém, který se jistě snadno vyřeší. RB není špatná. Úrok 4 % je už několik měsíců nejvyšší na trhu.

 

mate59
hodnocení

2x
RB funguje bez problémů,jak aplikace,tak IB.Banky dnes už nedávají smlouvy v papírové podobě,všechno najdete v bankovnictví.V aplikaci klik na panáčka a pak dokumenty.Další BÚ i spořicí účet si v ní můžete založit bez návštěvy pobočky z domova.I odměnu vám banka pripíše správně a určitě vás neokrade, dává 4% do konce května na spořicím účtu.Zavolejte si na infolinku oni vám ochotně pomůžou.

 

hodnocení

2x

Zdravím,

Vám skoro dva měsíce nefunguje internetové bankovnictví a už druhý den tady na poradně řešíte ,že se nemůžete přihlásit do mobilní aplikace banky.Tak mi prosím vysvětlete ,a myslím nejenom mně,PROČ nezavoláte na infolinku banky? a řešíte to tady? Nikdo tady vám není schopen vám Váš problém vyřešit ,protože nevidí do Vašeho účtu tak jako pracovník banky.Měl jsem problém s kartou(novou, aktivovanou) a po zavolání do banky během pěti minut vyřešeno.Jen můžete doufat,že aplikace banky neni podvodníků a peníze jste poslala jim a proto se nejde přihlásit k účtu...a proto znova radím ,na nic nečekejte a volejte,nebo osobně zajděte na pobočku a jen malý dodatek až budete mít problém vyřešen ,dejte tady vědět, kde byl problém díky.

klik
hodnocení

Aplikace není podvodníků, aplikaci jsem si stahovala v bance podle poradkyně, řekla mi kde a jakou aplikaci přesně stáhnout. Pomáhala mi s tím. A aplikace mi nefunguje cca týden, nevím přesně, ještě jsem viděla, že mi banka připsala úrok necelých 100 Kč, opravdu nemám čas každý den zjišťovat, jestli mi aplikace funguje.

klik
hodnocení

Mě prostě tyhle opičárny za těch pár stovek nestojí, jsou to moje peníze horko těžko našetřené a aby mi banka samovolně zablokovala přístup do mobilní aplikace, kde není co zkazit na s-pinu to je prostě extrémní drzost. Já jsem jim s důvěrou svěřila mé peníze a opravdu jsou vydřené a takhle se mi banka odvděčila, tohle mi prostě za pár korun nestojí, to si raději ty peníze vydělám na brigádě nebo se uskromním. Ať si těch pár korun navíc strčí do zadního otvoru. Já tyhle opičárny nemám zapotřebí.

klik
hodnocení

Jsem dohromady u šesti bank a nikde se mi nic podobného nestalo, všude to funguje jak má a žádný problém.

Napište prosím, v kterém kroku vám co nefunguje a jak na to reagoval operátor. Vaše zkušenost pomůže i ostatním. Zajímalo by mě to i osobně, protože tam mám také slušný vklad. Nikdy jsem ale s touto bankou musel nic řešit na pobočce ani po telefonu. IB, aplikace, vkladomaty, karty včetně výměny a aktivace, okamžité platby, výpisy, vše mi funguje naprosto bez problémů.

 

hodnocení

0x
avatar libor007
Napiš zde přihlašovací údaje, já to ověřím :)
Nebo alternativně kontaktuj zákaznickou linku banky, kde ti i bez papírové smlouvy jistě poradí a účet zpřístupní. Někdy stačí překlep v heslu a banka to preventivně blokne. Vzhledem k tvému zmatenému popisu jen za tebe doufám, že jsi nenalítl na pishing.

 

komka
hodnocení

0x

Mně nefunguje instalace do pc,poté,co KB změnila zabezpečení.V kb si musíte nainstalovat před nimi do mobilu novotu,ale doma v počítači to nedáte,i dle pokynů pomoci na telefonu.nejde načíst q/kód,prý vymažte historii prohlížení a pomocí prohlížeče nic,jenon jsem rozvrtala dosavadní stav,všude jsem se musela dopřihlašovat fb,adresy ...no co když mě někdo ukrade mobil,tak nemám komunikaci s kb

Před cca ½ rokem mi přímo na ústředí K.B. osobní bankovní poradkyně nainstalovala KB klíč do mobilu. Nefungoval. Protože mobil pro bankovnictví nepoužívám, tak jsem to neřešil. Nedávno ale K.B. začala buzerovat, že musím přejít na novou verzi "KB+". To ovšem nešlo bez přihlášení mobilem a tak jsem si domluvil osobní schůzku s poradcem K.B. přímo na jejich ústředí. Původní aplikaci se mu nepodařilo zprovoznit, tak původní klíč nejdřív zablokoval, pak zcela zrušil a opakovaně nainstaloval nový. Po 7 pokusech o zprovoznění to vzdal, aplikaci z mobilu odinstaloval a doporučil přihlašování na PC starým způsobem přes SMS. To kupodivu funguje (zatím).

komka

To je něco podobného u mě,tu pomoc přes jejich asistenci jsem zkusila 2x,a bez úspěchu,ti na 2.straně si myslí,že jsem neadrtálec,protože tomu nechtějí věřit,že to,co mi diktují nejde.Tak ráda bych byla,kdyby mi to fungovala doma z pc,nikoliv v mobilu.Mám strach,že mobil se mi může ztratit nebo pokazit a co pak :-o

 

hodnocení

0x
avatar nomohakon

Skill issue.

klik
hodnocení

No mě to nefunguje přes s-pin, který mám pořád stejný. Nahoře je napsáno neúspěšné přihlášení uprostřed přihlášení se nezdařilo, já nepletu pin, je pořád stejný, oni mi nechtějí zpřístupnit přihlášení přes mobilní aplikaci. Dole ještě píší Omlouváme se, ale přihlášení není momentálně dostupné. Mám tam přes 200 000 Kč.

Kdo jsou ti oni co vám nechtějí zpřístupnit přihlášení přes mobilní aplikaci? To vám někdo řekl a nějak zdůvodnil? Můžete být konkrétnější? Volala jste na zákaznickou linku?

klik
hodnocení

Diskuze - Raiffei/... Po přečtení těchhle recenzí hned jak dostanu přístup ke svému účtu a vyberu všechny peníze tak okamžitě u nich zruším účet a s nima už nikdy nic.

Z diskuze se o vašem problému nedovíme vůbec nic. Můžete prosím odpovědět konkrétně, v kterém kroku vám co nefunguje a jak na to reagoval operátor zákaznické linky? Jestli existuje nějaká opakující se chyba, s kterou se mohou setkat i další klienti, bylo by dobré ji zveřejnit, aby se mohla opravit. Naopak ale obecné plácání o nespokojenosti bez udání důvodu nemá pro nikoho žádnou hodnotu.

 

prostromek
hodnocení

0x

Já té RB mám už dost, jak je to možné, že si tohle dovolují?

Vložením peněz na účty jakékoliv banky se tyto peníze stávají majetkem banky. Vy jste je bance de facto půjčila.

To, co klienti bank vidí svých na bankovních výpisech včetně úroků, není kolik Vy máte peněz uložených v bance, ale kolik Vám banka dluží, kolik jste jí půjčili. A pokud banka zbankrotuje, tak můžete o část pohledávek přijít.

Nu a pokud se položí sítě, elektřina, tak vlastně co budete mít v ruce? Nefunkční mobil. Nemáte v ruce žádný papír, smlouvu. Ale to už je opravdu černý scénář. Píšu to, abyste si uvědomila postupné, negativní kroky, kdy je člověk zaháčkovaný v systému a neuvědomuje si rizika z toho vyplývající.

klik
hodnocení

Já si na tu podporu zavolám, ale můžu až večer, snad aspoň ten hovor nebude zpoplatněný. A takhle my si tady žijeme v téhlé krásné republice, kde je vše tak jednoduché. :D

mate59

Volání na č. 800900900 je vždy zdarma a s operátoerm funguje myslím do 22.00hod.

klik
hodnocení

Jsem moc ráda za tenhle portál a že lidé zadarmo píší a radí, moc si to vážím.

klik
hodnocení

No mne tahle zkušenost jen ubezpečila v tom, že je nejlepší si vážit si toho co mám a nechtít víc, tohle se mi stalo jen proto, že jsem si naivně myslela, že dostanu navíc pár stovek měsíčně na úrocích, no ale jak se mi opět potvrdilo, se vším jsou problémy. Budu se držet motta: Kdo chce víc, nemá nic. Takže opravdu už nebudu pokukovat po tom něco chtít navíc a peníze si budu držet doma.

klik
hodnocení

V dnešní době jsou fakt se vším problémy, já jsem si např. koupila ohnivzdorný a voděvzdorný sejf a dala do něj bankovky a pak když jsem náhodně po cca měsíci kontrolovala stav, tak jsem zjistila, že bankovky smrdí plesnivinou. Takže sejf nepoužitelný, hlavně, že stál hodně.

klik - "...jsem si např. koupila ohnivzdorný a voděvzdorný sejf... ...sem zjistila, že bankovky smrdí plesnivinou..."

Co se Vám na tom nezdá *sok*? Z toho je jasně patrné, že je ten sejf skutečně vodotěsný. Vy jste v něm společně s bankovkami uzavřela vlhkost, která se neměla kudy odpařit, takže tam začala bujet plíseň. Ten sejf je naprosto v pořádku.

klik
hodnocení

Dobře, ale ty bankovky budou plesnivé a znehodnotí se, pokud je tam nechám desetiletí, stačí i pár let, to není v pořádku, bojím se je tam nechat.

klik - Tak pokud chcete nechat bankovky desetiletí zavřené v sejfu, nemusí Vám vadit, že budou plesnivé. Jejich hodnota po té době bude možná jen o něco vyšší, než cena papíru, na kterém jsou vytištěny. Slyšela jste někdy o "inflaci"?

Ano bankovky které necháte v sejfu desítky let, tak opravdu ztratí hodnotu.
Stačílo kouknout na poslední tři roky.

juraja - No možná, když to bude opravdu dlouho, budou mít bankovky cenu sběratelskou. A ta může být i závratná *smich*.

klik
hodnocení

To jo, ale mě jde o tu plesnivinu, proč prodávají něco takového, když je to nepoužitelné nebo on tam fakt někdo v té plísni skladuje bankovky?

Když někam, do něčeho, strcite a uzavřete mokré bankovky tak čemu se divíte.?
Ne nevěřím, že tohle není jen obyčejný troll co se dobře baví.
@nagdon ano, možná že se o ně sběratelé poperou.
klik
hodnocení

Já se ptám na to, jak je možné, že se něco takového prodává pro skladování bankovek, když je to nepoužitelné? :D

A já vám to nevěřím.

klik - "...on tam fakt někdo v té plísni skladuje bankovky?"

Ne. Žádná plíseň v tom trezoru nebyla, než jste si jí tam zavlekla.

Ale jinak souhlasím s "jurajou", jste zřejmě jen" troll" a je zbytečné Vám odpovídat. ;)

 

klik
hodnocení

Tak jsem volala na podporu RB, operátorka mi poradila restartovat mobil a mám další problém, nepamatuji si heslo k wi-fi, protože jsem na jiném mobilu a tady je jiná wi-fi než mám zapsanou a k ní heslo, takže jsem nahraná, problémy se kupí, mohla jsem se tomu lehce vyhnout, kdybych nezakládala účet v Raifce.

klik
hodnocení

Budu to muset dělat tak, že budu jezdit k bankomatu RB a každý den vybírat po 10 000 Kč až vyberu 200K a do té doby se snad dostanu k wi-fi abych se připojila, proč je v téhle době se vším takový sraní? To prostě nepochopim, že nic nemůže být uděláno jednoduše.

klik
hodnocení

Anebo půjdu do RB, řeknu, že mam problémy s přihlášením k účtu, oni mi umožní se přihlásit a já si pošlu všechny peníze na svůj účet a pak požádám o zrušení účtu a nazdar.

 

klik
hodnocení

Za předpokladu, že mě ty ksindlové pustěj a nebudu se muset objednávat, s touhle atrapou na banku jsem skončila.

 

jaj*
hodnocení

0x
Me taky nefungovalo
klik
hodnocení

A už vám to funguje?

klik
hodnocení

Já jsem nově u ČSOB a KB a všude jsem se přihlásila bez problému zatim. No jo ale u těch 2 nemám na spořáku tolik peněz, oni mě určitě v RB okradou. Není náhoda, že to nejde, když tam mám takovou velkou částku na spořáku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]