Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problémy s koutky úst

Od: gustav odpovědí: 12 změna:
Dobrý den,
již několik měsíců mě trápí opakovaně se vracející bolestivé koutky úst. Vyzkoušel jsem různé bylinné přípravky a také Fungicidin, nicméně zlepšení bylo pouze minimální. V současnosti mají ložiska velikost přibližně 1×1 cm, jsou suchá, hrubá, při jídle dochází k bolestivému praskání a tvorbě krvavých ragád.
Na kožní ambulanci mám termín až koncem června, proto bych rád situaci řešil dříve. Můžete mi, prosím, doporučit další možný postup nebo vhodnou léčbu?
Děkuji.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

josep
hodnocení

2x

Když já mám bolestivé konce pusy, tak si dám mungo klíčky a ono to zmizne, ale ve vašem připadě to třeba může být aji něco jinačiho, nejsem lékař.

ltz
hodnocení

2x
I v lékarně by vám aspoň na zklidnění na to něco dali. Nebo skočte prozatím k praktikovi.

rudolff
hodnocení

2x
Nedostatek vitamínů B. Dejte si pivko!
futra
Máte pravdu.Dcera to měla také a doktor ji na to dal B-komplex.A dobrý.

mnd®
hodnocení

2x

Jestli máte možnost,tak si zajděte pro kvasnice do pivovaru.Lepší jak ta kupovaná sračka.

hodnocení

1x

Koutky jsou záležitostí kvasinek, plísní nebo bakterií. Neudělalo se vám to po lécích, foukátku? Právě u těch prostředků mě lékař a následně i lékárník upozornil, že po použití musím hodně vypláchnout pusu. Zvláště pak po foukátku. Navíc, je to infekční záležitost a přenáší se kuchyňským nádobím. Určitě se zastavte v lékárně, prodají vám maličkou tubičku, mast fungje. *hej*

bramburka
hodnocení

0x

Kupte si kvasnice a jezte kvasnice. Da se z nich delat i pomazanka. Na noc si je namazte do koutku.

liska5
hodnocení

0x

Změňte na čas stravu na jednoduchou a uvidíte. Omezte sladkosti, těžká tučná jídla, průmyslově vyrobené potraviny / uzeniny, chipsy, sáčkové polévky, limonády.../ Vadí i kombinace kafe s mlékem, ovoce s pečivem, ale kyselé tropické ovoce. Jde o to uklidnit duodenum.

liska5