Nejste přihlášen/a.
Nazdar. Chcel by som poprosiť o radu. Mám 21 rokov a študujem na Vysokej Škole. So školou som spokojný a je mi fajn. Mám však trochu problém s mojou tetou-stále potrebuje riešiť veci v MOJOM živote. Vo všetkom mi hovorí čo mám robiť,stále sa ma pýta sa ma koľko mám kreditov na VŠ, aj ked už to nechcem počúvať, chová sa ku mne ako ku malému chlapcovi, používa detské slová,mám problém ked trávim čas na mobile(ja sa na ňom venujem aj školským povinnostiam, nie len zábave), furt ma upozorňuje že nosím ruku za chrbtom, že si mám dať ruky radšej do vrecka, vo všetkom mi chce asistovať, všetko podať do ruky, ked som maturoval, furt riešila len moje maturity...Strýko robí to isté, furt ma núti sledovaťsprávy v TV, dokumenty o vojne(študujem medzinarodne vzťahy a chce aby som to sledoval, aj ked ja si o tom radšej čítam knihy)... Proste ma furt na všetko upozornujú a jednajú so mnou ako s dieťatom. Mám ju veľmi rád, ale už ma to nebaví stále toto znášať. Mama a otec sa skôr zastávajú tety, ak tete trochu tvrdšie poviem že nech ma prestane riešiť(pretože celý den rieši len mna), tak mi teta hned povie že ona ku nám nemusí vôbec chodiť a my sa ani stretávať nemusíme. Čo mám robiť, ľudia, pomôžte prosím...
Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
Můžete /ale nevulgárně/ se pokusit tetu převychovat. Proč nosí ten starý modrý svetr, dělá ji tlustší a starší. Proč nenosí raději ten oranžový, v tom vypadá líp. Proč nosí tak krátkou sukni, to se k ní nehodí, má silné nohy, proč si nezajde častěji ke kadeřnici...atd. 100 x nic umořilo osla. To by bylo, aby to neumořilo jednu tetu.
K té ruce za chrbtom - přitvrdila bych a řekla jí, proč ona nosí prsa v pase. Že ostatní ženy, jak jste si všiml, je nosí úplně někde jinde. Třeba ve vrecku. Chce to prostě milou tetu zpacifikovat tak, aby si své chyby uvědomila, přestala poučovat a nechala Vás žít.