Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Chybějící zuby nahoře po jedné straně

Od: blue odpovědí: 8 změna:

Jsem po ošetření kanálků mikroskopem ,dobré to není je mi celkově špatně ATB mě moc nezabírají a mám stále horečku .Mám už druhá ATB . V zubu nebyl žádný kaz a zub zemřel pod korunkou. Musela jsem vyhledat jiného zubního lékaře tak to také trvalo , prootže můj už asi minulý zubař to chtěl dělat, až za dva měsíce.a dal mi jen ATB které vůbec nezabrali. Nemohu normálně fungovat tělo se stím nějak neuspěšně už dlouho pere . Mám 3 týdny horečku a zlepšení nula. ATB to jen tlumí.Ale neléčí. pPřemýšlím o vytržení jelikož mám takové ataky , že to prostě nevydžím . Pod zubem byl váček . přijde že stále ta infekce nemá konce že to jde z toho zubu stále do organismu. jde o to že na té straně mě chybí již sedmička kvůli osmičce a ted by se mi hodila , když si nechám vytrhnout i tu špatnou šestku, budu mít zuby jen do pětky. Na druhé horní straně mám všechny zuby . nebudu mít pak ten obličej nějak deformovaný? když na jedné straně mám všechny zuby a na druhé nahoře budou dva chybět .Budu mít stále souměrný obličej? Poradte prosím.jsem neštastná. implanát ted hned nepřichází v uvahu mám zánět v okostici a taky nemám peníze vydala jsem za ošetření kanálků 24 tisíc a nic toho nemám. navíc se bojím že by to tělo nepřijalo.Jde mě o to kdyý to nechám tak zda nebudu mít po jedné straně nějak propadlý obličej či se me ty zuby nerozjedou .Má někdo zkušenosti , že to má po jedné straně stejně?

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

To vyriesi a otazky zodpovie len vas novy zubar. O tej 3 tyzdne trvajucej teplote vie?

pb®
hodnocení

0x
Antibiotika zabírají na zánět do 3 dnů. Pokud máte nová antibiotika méně než 3 dny, je šance, že ještě zaberou a váš stav se zlepší. Mít 3 týdny horečku kvůli zanícenému zubu není mormální. Co na to váš praktický lékař? Někdo vám přece musel vystavit neschopenku. Nebo snad jste schopná chodit i s horečkou do práce?