Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace Lidl shop..Obchod?

Od: doutnak® odpovědí: 11 změna:
Ahoj.Prosím poraďte někdo,kdo má zkušenosti s reklamacemi zboží přes Lidlshop..Můžu si to někde načíst,ale ptám se tady.Koupil jsem přes shop aku nůžky na větve-dva kusy..jedny nejdou zapnout vůbec a druhé po hodině provozu mají ostří tupé, jako kdybych stříhal plech.Zásilka dorazila do PPL boxu v pátek minulý týden. Jak nejlépe postupovat? Díky moc.Pozn.Nejraději bych to odnesl na nejbližší prodejnu-nechci to nikam posílat..aplikace taky moc nemusím. Jaké jsou prosím možnosti?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
Vrátit můžete i na prodejně. Ty nefungující prostě odstoupíte od smlouvy a vrátí vám peníze (myslím, že na účet). S těmi tupýmy použitými to spíš bude na reklamaci. Taktéž na prodejně. Vyplníte papír s popisem závady a preferovaným řešením (oprava, nový kus, vrácení peněz). Nejspíš vám vrátí peníze, tyhle low cost věci se neopravují. Lidl nedělává potíže.
Pohodlnější bude vyplnit na netu formulář, vygenerují ho pro číslo zakázky.

není lidl jako lidl - na prodejně nemají s lidl eshopem nic společného - potvrdili mi obě strany

 

hodnocení

2x
avatar diesel

Před pár roky jsem reklamoval ele.vrtačku. Koupena v Lidlshopu,doručena PPL-reklamována asi měsíc před vypršením záruky v místním Lidlu!

 

vili
hodnocení

1x
Normálně bych se na prodejnu vykašlal, už jen kvůli tomu, že to musím řešit osobně.
Lidl e-shop funguje tak, že mu pošlete mailem popis problému, oni pošlou kód na odeslání zdarma a vy to jen zabalíte a donesete na nějakou pobočku dopravce.
Já jsem takhle naposledy koupil 2 rázové utahováky, úplně totožné, ale jeden z nich utahoval znatelně míň. I když byl tedy de facto použitý, napsal jsem cca za 14 dní na podporu, že je oproti tomu druhému slabý, poslal jsem ho zpět a vrátili mi peníze.
hodnocení

Díky..zkusím to

 

hodnocení

0x
avatar boba

Reklamovat u e-shopu. Ja jsem tak vracela dokonce dvě matrace. Do 14 dnů ani nemusíte udávat důvod. Ja bych jim zavolala a domluvila se. Třeba to půjde i tak, jak chcete.

Pokud vracíte zboží jedno nefunkční a druhé použité a opotřebované, tak nemůžete použít ustanovení o odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní. Nicméně Lidl nedělá problémy s reklamacemi a neprotahuje to.

Nevidím důvod, proč by 14 denní vrácení nemohl použít. U aku-nůžek, které nepoužíval, může odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní, že jsou nefunkční to nevylučuje. U těch druhých to nelze, nicméně neměl by být problém je vrátit, neboť:
Pokud prodávající poruší smlouvu vadným plněním podstatným způsobem, můžete rovnou odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny, aniž by se přistupovalo k odstranění vady. Bude na vás prokázat závažnost vady odůvodňující okamžité odstoupení.
Nůžky, které se ihned ztupí tuto podmínku splňují. Myslím, že půjde oboje nůžky vrátit najdenou, každé podle jiného paragrafu a s jiným odůvodněním (resp. u těch vadných odůvodnění není nutné, jen vhodné).

 

abdul
hodnocení

0x

Normálně vrátit - oni to pak střelí v outletu ...

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Reklamace s LIDLshopem mám celkem zmáknuté. Zkušenost s aku nůžkami mám také - má doma 3 kusy. Resp. - mám 1, ale další dva jsem vyreklamoval a po domácí opravě používá otec a tchýně.

O měkkosti ostří jsem také psal v recenzi. Nicméně - ostří jde jednoduše demontovat a naostřit. U stříhání větví "živých" je to do 4 cm bez potíží. Problém je při stříhání suku nebo suché větve, na to ale máte použít jiné přístroje.

K reklamaci - přes web zadáte požadavek na reklamaci, ideálně s fotkou výrobku a jeho poškození. Požadavek předají na servisní oddělení, kde se rozhodnou, jestli vrátit nebo "ponechat" poškozený kus a vrátí peníze nebo pošlou nový kus.

Nůžky mají možnost výměny nože - ale ten je tuším z německa za 400,- Kč plus doprava - a kdo ví jestli lepší kvality. Dvakrát mi tedy poslali nový kus, starý jsem s tatíkem opravil a jsou funkční - použitelné.

Vracet nefunkční zboží v rámci 14ti denní lhůty se mi protiví - ten problém bude řešit někdo jiný, ale charakter to poškozuje vám.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]