Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vysoké dioptrie

Od: mája odpovědí: 13 změna:
Ahojky,
Je mi 20 a studuju VŠ (obor tělocvik a biologie). Už od malička mám vrozenou vadu očí (krátkozrakost- nevidím na dálku). Od první třídy nosím brýle (teď čočky). V pubertě se mi oči začali hodně zhoršovat a dioptrie skákaly jedna za druhou. Teď mám 14. Ikdyž s čočkama není vůbec nic poznat, je to pro mě docela handicap. Bez čoček totiž nevidím vůbec nic. Vím, že by mi mohla pomoct laserová operace, ale je tu problém. Moje zdravotní pojišťovna (VZP) mi nechce na operaci přispět ani korunu, prý je to kosmetická úprava. Ale 40 000kč na operaci bohužel nemám. Taťka zemřel a mamka je už v důchodu. Jestli někdo víte o nějakém řešení, budu za každou odpověď ráda.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

rosalindaaa*
doplnit odpověď
hodnocení

0x
tak to je fakt hodne tezky,leda zmenit pojistovnu,treba by ti nektera zaplatila aspon nejakou castku...
al bunda*
Jak napsala rosalindaaa. Oběhnout zdravotní pojišťovny a zjistit, zda a za jakých podmínek by to šlo. Zapmenout na VZP, ta Vám kolikrát nedá ani to, co musí. Jinak učit se, pracovat a vydělávat peníze, nebo najít bohatého sponzora, někteří mohou být ochotní. Chce to třeba zkusit i nějaké nadace nebo veřejně prospěšné společnosti, ale pokud jde o můj osobní názor, pak si myslím, že jedinou pomocnou ruku najdete na svém rameni, nebo jak nám říkali při základní vojenské službě:"Voják se stará, voják má". Přeji Vám mnoho úspěchů, při hledání.

doplnit odpověď
hodnocení

0x

bryle nenosim, ale o to vice jsem se zajimal proc moji kolegove nosi bryle a radeji si nejdou na operaci, ktera by to vyresila.