Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kde je notifikace tedy přihlášení přes QR kód do bankovnictví Raiffeisen bank?

Od: nabytek odpovědí: 17 změna:

Dobrý den, mám účet v Raiffeisen bank a umím se přihlásit pouze do aplikace do bankovnictví přes mobil. Přihlašování přes webovky na můj účet tam potřebuju naskenovat QR kód a já nemůžu najít v mobilu tu notifikaci přes kterou naskenuju ten QR kód, jsem asi slepá, ale nikde tu notifikaci nevidím, fakt jsem koukala všude, ale jednou jsem to už zvládla, jenže postup si nepamatuju a přes smsky se nepřihlásim, protože jsem zřejmě při založení účtu souhlasila s přihlašováním do internetového bankovnictví přes počítač pomocí QR kódu. Poradíte prosím někdo kde ta notifikace je? Já když se přihlásím do aplikace tak mám nahoře běžný účet, pod ním spořicí a nikde žádná notifikace není.

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar vikos

Dobrý den,

naskenování QR je pod ikonkou klíče v mobilní aplikace. Ta je umístěna na hlavní stránce, v horní části vedle vašeho jména.

Po zadání klientského čísla na webu se zobrazí QR a v aplikaci můžete hnd kliknout na klíček a QR naskenovat. Když pár vteřin počkáte, zobrazí se u klíče i červené kolečko

 

nabytek
hodnocení

A ještě jsem si poslala z Fio banky na spořicí účet do Raiffeisen bank 1.3. peníze a z Fio banky to odešlo a na spořícím účtu v Raiffeisen bank je 0 Kč. Tak u mě Raifka tímhle skončila.

Tady záleží, jaký typ platby jste ve FIO zadala. Pokud standardní, může připsání proběhnout až následující pracovní den. U okamžité je to otázkou zpravidla několika desítek vteřin. A pak trvá, než je připíše samotná banka.

Ale pokud jste dala okamžitou, tak myslím, že v RB už platbu máte.

 

hodnocení

0x

Notifikaci nemůžete najít. Ta vám musí přijít. Nejdřív si v mobilu zkontrolujte, zda máte u této aplikace povolené oznámení (Nastavení > Aplikace a oznámení) a fotoaparát. Oznámení také nepříjde, pokud jste nebyla delší dobu přihlášená v mobilní aplikaci. Pokud jste v aplikaci současně přihlášená, tak se okno k focení QR kódu otevže kliknutím na klíč v pravém horním rohu.
Spořicí účet nepodporuje okamžité platby.

nabytek
hodnocení

Já na tu Raiffku nemám nervy. Mám tam účet jen kvůli bonusu 3000 Kč, kde je 500 Kč na každý měsíc při placení kartou 10x měsíčně. Chtěla jsem si dát dost peněz na spořák, ale umožňuje mi to jen přihlásit se do mobilního bankovnictví, i přes to že fotím QR kód z mobilu tak to opakovaně píše, že je kód neplatný. Raiffka je strašně v tomhle zdlouhavá, doufám, že platby fyzickou debetní kartou budou fungovat, už jsem kartu aktivovala i mam pin. Velmi doufám, že s tím nebudou problémy. Nejlepší je Fio, tam je jednoduché přihlašování. I když na Fio budu muset vložít více peněz na spořák a ve výsledku budu mít menší zhodnocení, tak pro mě je důležité, že je tam vše snadné. Když zajdu na pobočku, mohu vložit nebo vybrat peníze. S výběrem zkušenost ještě nemám, jen s vložením, ale věřím, že to bude v pohodě. Možná bych zkusila spořák u Monety, ale Raifka mě spolehlivě odradila, že nevím, jestli to vůbec budu zkoušet. Já prostě nemám ráda zbytečné protahování a Raifka zvládá bez problémů jen mobilní bankovnictví a já chci mít taky možnost se přihlásit přes web a navíc na pobočce kde jsem založila účet nemají pokladnu. A někde pak vyzvedávat ve větších částkách z bankomatu mi nepřijde bezpečné. Samozřejmě stačí si pak poslat ze spořáku všechny peníze na můj jiný účet u jiné banky. Takže vlastně jde jen o to, že budu mít přístup na spořák u Raifky přes mobilní bankovnictví. Jde jen o zvyk.

Postup: V IB tlařítko Vstup na účet (záložka RB klíč) > Klientské číslo > notifikace na telefon > Přihlášení > Naskenovat QR kód z IB > zadat PIN > IB se otevře.
Napište, od kterého kroku vám to nefunguje nebo zavolejte 800 900 900.
Převod ze spořicího do jiné banky je zpoplatněný. Musíte přes běžný účet.

nabytek
hodnocení

Přesně takhle to dělám a stejně to píše, že QR kód je neplatný a to jsem u toho strávila fakt drahnou chvíli a opakovaně zkoušela. Ve mně prostě Raifka nebudí důvěru, když mi neumožní takovou běžnou věc jako je přihlášení do internet banking přes web.

mate59

Nemusíte se přihlasovat QR k´dem, jde to i s SMS.

nabytek
hodnocení

Mě to prostě nefunguje! Tak debilní banku sem eště v životě nezažila! Já to mam jinak v telefonu než co mají ve videu v raifce, vůbec tam nemam to co je ve videu, nechala jsem si zaslat sms na mobil několikrát! a sms žádná vůbec nepřišla! Totálně sem vytočená. Kdybych to věděla, tak mě tam v životě neuviděj, takový sraní co voni předváděj, to sem v životě nikde nezažila. Já když dám rb klíč tak dole mám bez datového připojení a zpět. Co to je za moresy že bez datového připojení, když jsem doma připojená přes wi-fi, já to prostě nechápu, jak můžu bejt bez datového připojení, když jsem celou dobu přihlášená na účtu v raifce přes mobilní aplikaci! Když ťuknu na to bez datového připojení, protože jinam se ťuknout nedá, tak se mi objeví obrazovka, kde můžu naskenovat QR kód, jenže to píše, že QR kód je neplatný! A nad tím je Máte vše vyřízeno! Mám dost.

"Bez datového připojení" není zpráva, ale tlačítko pro případ, kdy se někdo potřebuje přihlásit do IB a nemá telefon připojený k internetu. Při připojení je to tak, že po kliknutí na notifikaci se otevře RB klíč s tlačítky "Odmítnout" a "Naskenovat QR kód". Vypadá to, že zadáváte špatné klientské číslo. Osobně mám vyzkoušené, že internetové i mobilní bankovnictví, karty, bankomaty i vkladomaty fungují bezvadně. Zřejmě tam opakujete nějakou chybu. Projděte si raději jednotlivé kroky s někým z podpory.

nabytek
hodnocení

Dobře no. Já jsem zbytečně vyšilovala, protože jsem nebyla zvyklá mít přístup k účtu přes mobilní aplikaci. Vše jsem vždy dělala přes internetové bankovnictví, ale už jsem si zvykla, že u Raifky mi to stačí přes aplikaci, protože v tom mobilním bankovnictví je přesně úplně to samé co v IB. Kartu jsem si aktivovala a dnes poprvé ji použiji a možná tam i dám vklad do spořícího účtu, protože o nic nejde a peníze se mi budou zhodnocovat a vždy bych tam měla na spořáku max. půl mega v Raifce a k tomu mám bú bez poplatků a vždy když by mi to zhodnotili v každém měsíci, tak bych si ten přesah posílala na běžný účet. Jen musím vymyslet jakým způsobem vložím peníze na spořák, když tady ve městě není ani jedna pobočka s pokladnou.

nabytek
hodnocení

Tak to asi vložím přes vkladomat. Tam píšou, že max. se dá vložit 350 000 Kč, to se asi myslí při jednom vkladu ten den? Ale dá se jiný den vložit i více? Tak teď vidím, že po vložení bankovek je tam možnost vložit více peněz, těch více peněz je nad těch 350 000 Kč? A vkládá se to pouze na běžný účet ve vkladomatu? Že si pak budu muset to přeposlat z běžného účtu na spořící účet u Raifky a to zase budu muset zjišťovat kolik maximálně mohu v jedné transakci bezhotovostně ten den poslat a zda to není zpoplatněno. Bankovky musí být vloženy v urovnaném souměrném balíčku delší stranou napřed - tohle jsem nepochopila, jaká je delší strana napřed? Jinak děkuji za odpovědi, vážím si to.

Omezení vložené částky do vkladomatu je kvůli výšce balíku. V dalším kroku můžete přidat další balík. Schránka je obdélník, který má delší stranu rovnoběžnou s přední stranou automatu. Bankovky není možné vložit špatně. Částka se připíše k účtu, jehož kartou se do vkladomatu přihlásíte. Přesunutí můžete udělat v mobilním bankovnictví podržením prstu na políčku účtu a přesunutím na spořicí. Tím se otevře okno, do kterého zadáte částku. Přesunutí je zdarma. Napoprvé si to raději vyzkoušejte na menší částce. Zároveň si tak můžete aktivovat bezkontaktní funkci karty.

 

nabytek
hodnocení

Já se trochu obávám, že když v RB budu mít 500 000 Kč na bonusovém spořicím účtu, že mě budou otravovat o původu peněz. Peníze jsem si našetřila za celou dobu a pracuji už velmi dlouho. Tak snad mě to nečeká? Já bych si to na ten spořící účet v RB poslala z jiného mého účtu, kam bych vložila peníze.

nabytek
hodnocení

Po kliknutí na notifikaci tam vůbec nikdy nemám hlášku naskenovat QR kód a jsem celou dobu na svém účtu, nemám tu možnost ho naskenovat, prostě mi tu možnost do účtu nedali a já nevím co s tím, asi budu muset volat na jejich podporu.

 

hus
hodnocení

0x

delší dobu jsem se nepřihlásila do rb. V roce 2025, dá se stále přihlásit do internetového bankovnictví v prohlížeči stále přes potvrzovacíSMS, bez nutnosti smartphonu?

nabytek
hodnocení

Mě jde přilášení do RB pouze přes mobilní aplikaci. A přes internetové bankovnictví to jde pouze přes smarphone notifikaci klíč, ale to bude u mne asi proto, že mi to paní na přepážce v RB tak nastavila a já s tím souhlasila, tam to šlo se přihlásit do internetového bankovnictví a naskenovat kód, doma mi to šlo pouze jednou. Tak to nechávám tak, že se přihlašuji pouze do mobilního bankovnictví a dělám to tak jen u RB, zpočátku mi to nevyhovovalo, ale už jsem si zvykla. Vidím tam vlastně to samé na mobilu jako bych viděla na počítači v internetovém bankovnictví. Já se zkoušela přihlásit do IB přes sms, ale přesto, že jsem uvedla tel.č. to na kterém jsem byla přihlášená a měla tedy telefon otevřený, tak žádná sms nedorazila, klikla jsem na to ještě 2x pro opakované odeslání sms, ale ani se to nepohlo. Takže sms u mě nejde.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]