Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
1) Mohl bych se prosím zeptat, jaký by byl postup, pokud zaměstnanec udělá chybu při vyplňování vlastního rodného čísla na těchto dvou typech dokumentů, které se většinou řeší v období leden/únor daného roku?
- tzv. růžový papír
- roční zúčtování
2) Posílají se tyto dokumenty někam něbo jsou jen uloženy u zaměstnavatele?
3) Má mzdová účtárna povinnost tyto dokumenty po zaměstnanci s těmito údaji zkontrolovat?
4) Musel by zaměstnanec v případě takové chyby viz výše třeba slevy na poplatníka vracet?
Vše za předpokladu, že by zaměstnanec neměl žádné jiné příjmy kromě svého zaměstnání.
Děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.