Nejste přihlášen/a.
Pokud jste převzal poničené zboží bez výhrady při převzetí, tak jedinou šancí je komunikovat se zasílatelem, jak se k tomu postaví.
Pokud se jedná o reklamaci výrobku není podstatné, kdo jej doručil. Je podstatné ho reklamovat tam kde bylo koupeno. Tj zajistit dopravu k prodejci nebo se s ním domluvit na jiném postupu, pokud jde o rozměrnější zboží.
To samozřejmě není vina PPL, ale toho, kdo ty boty prodal, zabalil a přes PPL poslal k Vám. Reklamaci podávejte u prodejce a ne u dopravce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.