Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak vyreklamovat zboží doručené PPL

Od: mila31® odpovědí: 5 změna:

Jak mám vyreklamovat zboží doručené PPL

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

11x
avatar clayman

Pokud jste převzal poničené zboží bez výhrady při převzetí, tak jedinou šancí je komunikovat se zasílatelem, jak se k tomu postaví.

Pokud se jedná o reklamaci výrobku není podstatné, kdo jej doručil. Je podstatné ho reklamovat tam kde bylo koupeno. Tj zajistit dopravu k prodejci nebo se s ním domluvit na jiném postupu, pokud jde o rozměrnější zboží.

 

hodnocení

Jsou to boty ale přišli úplně jiné

To samozřejmě není vina PPL, ale toho, kdo ty boty prodal, zabalil a přes PPL poslal k Vám. Reklamaci podávejte u prodejce a ne u dopravce.

Napište prodejci ať se posnaží, když jde o jeho chybu. Pokud neuspějete pak odešlete zpět na své náklady a tyto náklady požadujte proplatit. Prodejce je povinen proplatit pouze nejlevnější doručení, taxík fakt neproplatí, proto je lepší s ním komunikovat a dohodnout se.

 

futra
hodnocení

0x
Už se mi stalo dvakrát ,že přišlo něco jiného a vždy jsem se s e-shopem domluvila telefonicky .V mém případě to bylo hned po rozbalení.Na jeho náklady to odešlo a také znova přišlo.Dokonce jsem s tím nikam nemusela jezdit.Poslal k nám kurýra při jeho běžné roznášce.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]