Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Neustálý a dráždivý kašel

Od: kopecsena odpovědí: 10 změna:
Dobrý den, už celý měsíc mám téměř nezastavitelný kašel, který mě trápí. Nejedná se o žádné vykašlávání hlenu, či podobně. Můj kašel je spíš dusný a i přes užívání a zkoušení několik léků nelze kašel zastavit. Při kašli mě občas natahuje a cítím při tom i dráždění v krku, dělá mi to jen při tom kašli. Může jít o něco vážného?
EDIT: Ano, byla jsem s tím u lékaře. Vždy si mě jen poslechne a napíše jiné léky, nebo řekne, ať užívám ty samé znovu.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Vyměnit doktora

hodnocení

0x

Není to náhodou černý kašel? Poslal vás lékař na odběry?

kopecsena
hodnocení

0x
Tím si nejsem jistá, neposlal mě na žádné odběry. Jen předepsal léky.

hodnocení

0x

Zrejme chodite k praktikovi.Objednejte se na plicni.

id
Nevím jak vy, ale u nás potřebujete žádánku od praktika.

TAk si o ní řekněte, je to snad problém?

id

Ano, je. Záleží na MUDr. Kdyby chtěl, tak paní tam již dávno poslal. Přece si obvoďák v prosinci nebude zvyšovat náklady. Už má vyčerpaný limit. Možná nyní v lednu bude svolnější.

kopecsena
hodnocení

Prosím pěkně, náš prakticky lékař nám v prostě řekne něco ve smyslu.. ,,A na co to potřebujete?" nebo ,, Není to potřeba" Když si o něco chci zažádat :-D Děkuji Bohu, že už bude odcházet do důchodu
id
Na drzo naběhněte na obvoďáka pro žádanku na plicní. Na blbou otázku mu sdělte - hledám někoho, kdo mě vyléčí, když se vám to nedaří.

fram
hodnocení

0x

PO Česku se šíří černý kašel, SZÚ eviduje tisíce onemocnění - může to být váš případ. Kvůli té délce vašeho trápení.

Umřeli cca 3 senioři.

benu.cz/...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.