Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Alzabox - schránky nejdou otevřít

Od: ruprecht odpovědí: 13 změna:

Dobrý den,

nechal jsem si doručit do AlzaBoxu přes Balíkovnu balíček a nejde otevřít schránka.

Zřejmě to zamrzlo. Zadal jsem tam kod, ale schránka se neotevřela. Pak jsem potvrdil na obrazovce
AlzaBoxu, že se schránka neotevřela a odjel jsem domů.
Následně v emailu jsem zjistil, že mi přišlo potvrzení, že jsem si zásilku vyzvednul. Program Balíkovny si myslí, že po zadání kodu dojde automaticky k vyzvednutí zásilky, což v tomto případě tak nebylo.
Mám termín vyzvednutí do 31. 12. do 07:00 ráno.
Na Balíkovnu se nedá dovolat a na emaily také nereagují. Na poště mi řekli, že musím kontaktovat Balíkovnu.
Bylo tam víc lidí, komu se schránky neotevřely.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

krtek6
hodnocení

1x

jestli to přišlo do Alzaboxu tak musíš volat na Alzu, ti by měli být správci té škatule...už se mi kdysi něco podobného stalo, že mi balíček nešel vytáhnout..mají tam kamery, takže podle záznamu zjistí jak to bylo..

Oslovit musí společnost, která balík doručuje, tedy v tomto případě Balíkovnu. Ta si to musí řešit.

krtek6

tazatel píše, že volal, psal a nikdo se neozval...

Tak holt musí volat a psát dál, dokud se nikdo neozve. Obchod alza.cz ale může vyslat na kontrolu firmu, která ji spravuje alzaboxy. A možná bude stačit stížnost tazatele, za pokus nic nedá.

 

ruprecht
hodnocení

Posílal jsem jim email, tak uvidím co odpoví.
Teď pojedu ráno po noční z práce, tak se tam ještě stavím a zkusím zadat kod jak to bude vypadat, co to bude hlásit.
Případně jim tedy i zavolám.

ruprecht

Tak ten kod se hlasi už jako neplatný.
Robot automaticky přijme kod a stroj si myslí, že si člověk tím pádem zásilku vyzvednul.

 

hodnocení

0x
Jednou se mi to stalo, byl skřípnutý zbytek nějakého obalu u zámku a blokoval ho (otevírací síla je slabá). Opakovaně jsem box "odemykal", až se mi podařilo zjistit který cvaká, a když jsem mu trochu pomohl, tak se otevřel.
Jinak se obávám, že to dopadne tak, že zboží bude vráceno jako nevyzvednuté a vy si ho budete muset koupit znovu.

Zboží by mohlo být vráceno jen v případě, že adresát nebude komunikovat s Balíkovnou. Předpokládám, že v Balíkovně nejsou idioti, kteří zásilku vracejí odesílateli při závadě na boxu.

Užil jsem si s Alzou anabázi, když mi dali zboží do Alzaboxu, ale speditér jej nezavedl do systému, takže jsem nedostal zprávu s kódem pro vyzvednutí. Snažil jsem se s Alzou komunikovat po všech kanálech, byl to dárek, ale k ničemu to nebylo, byloa to jako komunikace se strojem s IQ 10, nebyli schopni to vyřešit.
Taky záleží, na koho člověk padne, jindy zase jsem nemohl zboží vyzvednout kvůli nefunkčnímu systému boxu. Tam se mi podařilo po hodině vykomunikovat, že ho na dálku restartovali a já si pro něj mohl přijet.
ruprecht

Tam právě se mnou byla ještě jedna paní a také si zkoušela vyzvednout zásilku a také se jí skříňka neotevřela.
Balíkovna je špatná. Nedá se tam dovolat, na emaily reagují až když už je pozdě.
Mám tyto zkušenosti již párkrát z minulosti.

 

hodnocení

0x
avatar nonek
Pravidelně používám pro vyzvednutí zásilek boxy se schránkami... Alza, Allegro, Zásilkovna... Vždy to bylo na jedničku, akorát minulý týden u boxů Zásilkovny se schránka neotevřela, ale bylo slyšet cvaknutí elektrického zámku...a aplikace mi po pár sekundách oznámila, že je zásilka vyzvednuta. Takže jsem začal pátrat, která dvířka jsou odemčená taháním za úchyty...nakonec v pořadí asi osmnáctá dvířka byla odemčená, vytáhl jsem balík a zavřel. Následně jsem Zásilkovně poslal e-mail o problému, prozatím se nepozvali... uvidíme..
U Z-boxů nově v aplikaci graficky vidíte, která zásuvka to je, takže je hledání seklé schránky jednodušší.

 

tj
hodnocení

0x
Bohužel s balíkovnou mám jen samé špatné zkušenosti. Tady za problém tak úplně nemůže, nicméně zase se vloudila chybička. VŽDY mi balík buďto ztratili, poškodili, nebo doručili jinam. Nejlepší je za mě zásilkovna. Česká pošta je největší tragédie této země, kterou se nepodařilo modernizovat a pořádně rozchodit ani po několika letech. Ostuda. Jinak volejte Alzu a ne balíkovnu. S vydáním zásilky vám určitě pomohou. Na Alze jsou 24/7, jenom bude asi velký problém se tam teď po Vánocích dovolat. Lidí s problémem bude plno.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]