Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak podat žádost o rozvod?

Od: zdrcena odpovědí: 21 změna:
Zdravím všecky, jsem zoufalá, asi se potrebuju někde vypovídat. S manželem mám už delší dobu pocit, že žijeme spíše vedle sebe nežli spolu, nejsme tým. A ani toho vlastne nemame moc společného. Z nas dvou byl vždycky žarlivka on, ale teď mám důvod já, si myslet že tam něco je. Dosadil si do brigády jednu osobu, od té chvíle je jako vyměněný. Ke vsemu zmenil hesla, která jsme mívali společná, už se neštítí ani ji doprovázet po městě a to i když mě zahlédl. Chápu že takhle to vypadá jako že jsem stíhačka, ale jelikož pracuji hned za rohem prostě jsem je viděla při polední pauze. Nechce to přiznat, ale myslím že to je jasné.
Otázka ale je co teď...jsme společně v nájmu, který z větší části platil doteď on. Ja ještě studuji, měla jsem vždy jen nějaké brigády a přispívala mu řekneme o hodně menší polovinu, teď čerstvé práci mám, jsem měsíc po zkusebce, tedy jsem celkem vázaná na město, kde zatím ještě společně žijeme. Nechci přijít o práci ale utáhnout nájem někde sama to nedám. Vůbec nevím, co se mnou bude dál.
Nejlepší by byl podle mě v téhle fázi rozvod, ale nájem neutahnu, nemám kam jít. On má ve městě jak maminku, tak bráchu, ale vím, že se z tady toho bytu nehne, uz jen na truc.
Co byste dělali vy? Má tahle situace nějaké východisko? Je nějaké řešení které přehlížím protože jsem zaslepená?
Jak vůbec podat žádost o rozvod? Nikdy jsem v téhle situaci nebyla a ani si nemyslela že se do ní dostanu. Děti nemáme, naštěstí...jmění taky ne, naopak manžel má dluhy, o kterých mi mimochodem také neřekl. Před pár měsíci málem přišel exekutor, ale nenamahal se mi tuto skutečnost sdělit. Někde jsem se dočetla že po rozvodu na mě přejde polovina dluhů. Odmítám platit jeho dluhy, které se mnou nemají nic společného. Oba si navíc způsobil již před svatbou, jen ten jeden následně narostl až během manželství protože neplatil splátky.

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení