Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Lhůta reklamace/opravy

Od: enrico* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den Chci se zeptat jaká je maximální lhůta opravy mobilního telefonu

dne 23.8. 2010 jsem poslal mobilní telefon na reklamaci.

došel mě domů dopis:

Reklamace byla přijata 26.8.2010

vyřízena byla ke dni 23.9.2010

vyjádření: vážený zákazníku oznamujeme vám že závada se neslučuje se záručními podmínkami, je způsobena mechanickým poškozením přistroje

tímto vás žádáme o odsouhlasení jedné z níže uvedených variant opravy:

1. Oprava zařízení bude provedena za uhradu, kdy objednavatel souhlasí se změnou v bodě odhad (limit) ceny. Nový odhad (limit) ceny je stanoven na: 1000,-

2. zařízení bude vráceno bez opravy

odsouhlasil jsem variantu 1. tudíž oprava mobilního telefonu

29.9 mě došel email:

Dobrý den,děkujeme za Vaše vyjádření.Bude předáno servisnímu středisku.
> S pozdravem ******

-

dnes je 2.11. 2010 mobil stále nikde

-tak se ptám: - jaká je maximální lhůta na opravu mobilního telefonu

jestli můzu požadovat výměnu věci nebo od kupní smlouvy odstoupit (požadovat vrácení peněz)

předem děkuji za odpovědi

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Můžete akorát požadovat svůj mobil,jelikož jste přistoupil na variantu 1 a tím jste přiznal to, že jste přístroj poškodil sám.Takže můžete čekat akorát na opravený přístroj,protože se na něj již nevztahuje reklamace.

enrico*
hodnocení

a jakou dobu mam čekat na přístroj? nebo na to není žádna lhůta?

 

eva900*
hodnocení

0x

Dobrý den,lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů,což dle Vašeho dotazu servis splnil.

Pokud jste závadu na telefonu nezpůsobil vlastní vinou,špatným zacházením a pod. neměl jste souhlasit s bodem 1.Obávám se,že nyní s tím již nic nenaděláte a opravu telefonu zaplatíte v plné výši.

doplněno 02.11.10 16:37:

Navrácení peněz ani výmenu zboží požadovat nemůžete,neboť vám sdělili,že se na tel. nevztahuje záruční oprava.

Toto by bylo možné pouze v případě,pokud by se objevila 3x stejná závada,nebo 3. stejné a 4.jiná.

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

pozdě, ale měl jste reklamovat reklamaci.

Na opravu není žádná právní doba, a jen dohoda mezi servisem a zákazníkem.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]