Nejste přihlášen/a.
Zákazníci se vyrábějí sami, protože aspoň u nás to funguje tak, že mi nikdo nenařizuje, co mám jíst. Proto jím zdravě a nekrmím se nesmysly.
To se ovšem nedá tvrdit o všech, zejména ne těch, co se řídí jenom reklamou a připadají si ultramoderní a natolik pokročilí, že se krmí "moderními" (čti bezcennými až škodlivými) nesmysly.
To ale není vina lékařů ani potravinářů, nýbrž pouze a jenom hloupých spotřebitelů.
Tady nejde o doplňky. Tady jde o to, že lékař dostane dovolenou na Kubě od farmaceutické firmy, za to, že bude předepisovat výhradně produkty oné firmy, byť jsou k mání léky stejného složení od jiných firem. Lékař pak ony léky / vč. očkovacích látek/ vnucuje i tam, kde to nemusí být zatím potřeba, aby jich udal co nejvíc..Měla jsem muže lékaře, tak vím.
...A doplňky jsou dobré, když se v nich orientujete a víte, co potřebuje Vaše tělo doplnit.
Lékaře se v tom pípadě ptejte na to, jaké je to léčivo a jaká dávka je konkrétně vhodná právě pro Váš případ.
Následně se jej zeptejte na levnější generikum daného léčiva. Lékař Vám nesmí zatajovat Vaše možnosti, takže i pokud by protežoval jednu konkrétní značku s vidinou větší provize, musí Vás poučit, čím levnějším ji můžete nahradit.
Ano, lékař připustí, že existuje stejně účinná a levnější varianta, jenže kdo se zeptá? Pokud těm, co se odhodlají a zeptají, odpoví třeba něco ve smyslu, že onen lék nebývá pravidelně. Prostě není nad to co nejdéle žádné léky nebrat a řešit to co nejdéle životosprávou, přírodními metodami a doplňky.
Lékárnice jsou prodavačky produktů (neboli drog - anglicky se lék nazývá "drug") a lékaři jsou prodavači zákroků. Nechte se vyšetřit náhodně na 10 místech na cokoliv a minimálně v 1 případě vám lékař něco najde. Přesně dle hesla "zdravý člověk neexistuje". Cílem je poté k lékaři docházet pravidelně po mnoho let, nejlépe doživotně. Je tak zajištěn dlouhodobý byznys.