Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč má klient banky vědět,co má dělat sám?

Od: banka odpovědí: 23 změna:

Pozvali si mne do banky na změnu jejich systému na nový KB+...Já zase jsem po nich chtěla zrušit pojištění za ztrátu karty a založení 3% z části zůstatku.

Závěrem mi bylo řečeno,že něco dělá bankovní úředník a " to " něco si dělá klient sám.Jako se mě to dotklo,co jsem si měla z těchto 3 úkonů udělat sama.Vyzná se tu někdo,kdo dělá v bance,čím jsem zatížila prací bankéřku nevědomky.*modla*

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mate59
hodnocení

6x

V bance nepracuji.Bankéřka asi myslela založení spoření 3% v nové aplikaci KB+.Je to jednoduché a zabere to jen pár minut času.Má vycházet v ústrety klientovi,v rámci schůzky/kdy vás zavolali na určitou hodinu/.Měla jste říct,že se neumíte tak dobře orientovat v smart bankingu.Ona udělala chybu v komunikaci.Příště jí to klidně řekněte.

 

hodnocení

4x
avatar milancukrar

Nevím co Vám sdělila a jak o přesně bylo. Ale třeba naznačila, že nemusíte chodit na přepážku, stačí si to v klidu udělat doma na počítači. Rychleji a pohodně.

To, že se Vás to dotklo, je jen nedorozumění. Už titulek otázky naznačuje, že jste jí nepochopila.

 

krtek6
hodnocení

4x

No...dneska se vůbec divím, že nějakej ouřada něco takového říká...já teda v bance byl fyzicky naposled někdy před 3 rokama, protože jsem nebyl schopný se dovolat nebo domluvit s plechovou hubouna to co jsem potřeboval, ale když na mě spustí tady ty pindy, že bych něco měl nebo že nějaká jejich operace je zpoplatněná, tak jim naznačím, že za prvé jsou tam od toho oni...a za druhé...že jestli mají problém, že můžu kdykoliv jít jinam kde mě uvítají s otevřenou náručí a nic mi účtovat za nic nebudou :)

Mám stejný názor a tazatelku plně chápu..Lidi za přepážkou by měly vyjít vstříc každému hlupákovi,jako jsem i já..Když už tazatelka navštívila banku osobně, tak tam s ní měla dáma vyřešit "vše na jednom místě"..a néé ji odbýt slovy "to si zvládnete udělat sama"..Neprofesionální chování a důvod jít jinam..

ak tam s ní měla dáma vyřešit***ale úřednice to vše vyřešila, pak jí ještě poradila, že příště to jde i z domova.

Beru to asi moc podle sebe...Z domova vyřeším prdlačku,ptž nevlastním PC (poč)..a leckteré aplikace jsou pro telefon zpracované krkolomně a nepřehledně- neintuitivní ovládání..Alespoň pro mne,jako PC analfabeta..Leckdy jsem měl problém s bankovnictvím a telefonní automat mne odkazoval kdoví kam a nedal jsem to..též AI mne směřovala, ať si poradím sám..nedařilo se..Na pobočce naštěstí seděla ochotná dáma a hned jsem jí řekl, že jsem na tyhle věci de*il..Problém vyřešen do minuty-s živou bytostí,která se nechovala jako robot ;)

OK, já mám vždy ochotnou paní za přepážkou, vždy mi poradila. Za tu dobu nepamatuji nepřijemnou osobu.

 

hodnocení

3x

Z mého pohledu jste pracovnici zatížila jen tím, že se Vás nevědomky něco dotklo - nejspíš jste obě dvě neměly v danou chvíli zrovna fajn náladu a tak se ani jedné nechtělo do spolupráce. V běžné situaci odhaduji, že by Vám bankovní úřednice vyhověla nebo nasměrovala, že dané lze změnit v aplikaci (KB+). Tzn. nechal bych to stranou, každý někdy má "svůj" den. A pokud chcete změnit nějaké nastavení služby a nevíte jak na to, tak bych zavolal na jejich infolinku. Hezký den,

banka
hodnocení

Můj dotaz není ta či ona úřednice,chovala se profesionálně.

Dotaz je,proč to má klient dělat sám,a kde se o tom píše,že nemá "otravovat" banku :-o

kde se o tom píše***jen ve Vaší mysli, nikdo jinde to není. Ještě jednou to zkusím. Paní Vám plně vyhověla a na závěr poradila pro příště lehčí postup. To Vás rozčiluje?

banka
hodnocení

Souhlasím,byla ochotná,ale co si má klient instalovat sám a co nikoliv,kde se dočtu.

Vy jste se zrovna vzbudila?
Internetové bankovnictví v mobilu v PC atd...?
Přestaňte si zde hrát na naivku, ju.

co si má klient instalovat sám a co nikoliv,kde se dočtu

ale to již přeháníte... Vy potřebujete na všechno pokyny?

Milane už sem si vzpomněl kde jsem tento styl psaní četl.
Schází mi zde ještě jedno.
"Co má chudak duchodce dělat, když stim nesouhlasí a chce hotovost";)

 

 

hodnocení

3x
avatar stir
Já tam jednou šel pro dividendy a paní na přepážce nepříjemná vypsala jeden papír a s tím mě poslala k jiné přepážce, kde dostanu prachy. Když jsem po ní chtěl, aby mě zaregistrovala účet pro příští výplatu bezhotovostně, tak byla ještě víc nepříjemná, pry8navic nemá čas. Příští rok tam naštěstí byla mladá paní a ta vcelku ochotně to měla bez problémů na tři kliknutí udělané a tu starou vykopávku asi vyhodili. Nicméně služeb již jsem nevyužil, akcie KB jsem již prodal. Je to hrozná banka.

 

hodnocení

2x
avatar libor007
Normální banka vše udělá online, intuitivně, bez návštěvy. KB jsem měl jen na hypotéku a díky zkušenostem po vyplacení hypo ihned zrušil. Nechápu sebemrskače dobrovolně u Societe Generale..
banka
hodnocení

Po dnešku,myslím,že nejste daleko od pravdy,je to komplikovaná banka i z titulu přítomnosti v ní,cítit se jako provinilec,přitom je živíme.

 

jaj*
hodnocení

2x
Naposledy jsem v bance dostala kafe, vyřešili se mnou věci co jsem chtěla, vytiskli mi potvrzení o platbě, byla jsem tam jak v obýváku. Ale je pravda že nemám KB, tam si člověk asi fakt musí něco udělat. Co z té banky máte? Nejde jít jinam?
banka
hodnocení

No,právě.Nějak s vděčnosti.Když jsem byla v cizině,nějak to byla jediná mezinárodní banka se jménem a platili mi vše,co jsem tu musela.I když jsem se vrátila,nějak jsem se nestarala o jiné banky,dnes kamarádky mění banky podle profitu,není to můj styl.Ale jsem řádně znechucena.Budu velmi přemýšlet.

 

nemamkb
hodnocení

2x

1) KB si zve všechny svoje klienty kvůli změně systému na židli na pobočku?

Anebo jenom ty nesvéprávné?

Nějak si neumím představit, že by vážně zvali (kapacitně) všechny? A Z textace vašich dotazů a stížností nevím, zdali nejde o druhý případ? Omlouvám se, nemám tuto banku (ani v oblibě).

2) Píšete, že jí živíte - smíme vědět, kolik peněz jste jim tedy nacpala za posledních 12 měsíců resp. proč?

Využití pobočky, když nic nového placeného neobjednáváte, žádný nový produkt a jen rušíte, tak je pro banku čistým nákladem, nikoliv ziskem :)

Víte kolik stojí banku zaplatit jednoho bankovního pracovníka? Počítejte tak 1 000 000 Kč rok za rok. Takže jestli jste jim nechala za to vaše pojištění třeba 500 Kč za rok, no tak to nezaplatil ani tu vaši návštěvu na pobočce.

 

hodnocení

1x
KB je vhodná na 2tis. odměnu pro nové klienty, na běžné užívání je třeba seriózní banka. :)

 

banka
hodnocení

Kdybych byla na jejím místě bych začala takto : " pozvala jsem si vás,kvůli změně,ale vy máte na mě zrušení pojištění a založení 3% účtu,takže máme 3 úkoly z těch si 1 či 2 udělejte z domova a my dvě budeme dělat tu změnu.".Napřed mi to udělá a pak mi to vyčte?

A BYLO by .

Napřed mi to udělá a pak mi to vyčte

Nepochopila jste jí. Udělala to vše v pohodě a nabídla pro příště jiné, rychlejší a pohodlnější řešení. Nic Vám nevyčítala, jen radila. Kdyby to neudělala a hned Vám sdělila, "to jde i doma z poče" to byste pak nadávala, že Vám nevyhoví.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]