Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nemocenská

Od: jira® odpovědí: 5 změna:
Dobrý den,
Již od 23.7 2024 jsem byla nemocná. 26.9.2024 mne doma nezastihla kontrola ze sociálky (porušení vycházky) je zahájeno právní řízení. Obvodní lékařka mi následně ukončila neschopenku. 7.10.2024. Vzhledem k tomu že nejsem do léčená mám zánět šlach levé ruky se chystám navštívit svého ortopeda, který mi určil diagnózu. Aby mi vystavil novou neschopenku. Bohužel bude v ordinaci až 13. 10. Mezi tím jsem požádala svou vedoucí o týden dovolené. Ta mě mezitím odeslala k firemnímu lékaři na posouzení zdravotního stavu kde jsem prošla. Následně mě vedoucí oznámila že pokud půjdu opět od 13. 10 na neschopenku nemám prý nárok na žádné peníze, ohledně porušení vycházky. A celkem usilovně mě přesvědčuje abych podepsala dohodu a pak v ochranné lhůtě nastoupila na neschopenku, že prý tak peníze dostanu. A že prý mě potom klidně přijme zpět. (nejsem naivní ani hloupá) Pracuji jako vedoucí čerstvého servisu v Bille. Za celých 5 let jsem byla na neschopence asi 4 krát. A to především se zády ( léčím se s bechtěrovovou chorobou) A tuším že jsem pro ni nepohodlná a prostě se mě chce zbavit. Necítím se vracet do práce měla jsem mít měsíc klidový režim kontrolu mám, původní 4.11. Z toho důvodu chci požádat ortopeda o neschopenku minimálně do příští kontroly. V práci už je delší dobu hodně stresu, fyzicky je to čím dál víc náročné. Delší dobu přemýšlím o změně zaměstnání. Bohužel pokaždé doufám že bude lépe. Ale takový to způsob se mi tedy nelíbí. Já bych potřebovala jenom poradit jestli má pravdu že Pokud půjdu opět na neschopenku nemám nárok mé nemocenskou.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mnd®
hodnocení

0x

Chci vidět lékařku 13.10. v neděli v ordinaci *smich* možná tak urgentní ve špitále.