Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Google peněženka-nejde platit mobilem

Od: pepikk® odpovědí: 16 změna:
Dobrý den, už asi 2 měsíce mi nejde Google peněženka, tudíž nelze platit mobilním telefonem.Prý můj mobil nesplňuje nějaké požadavky ale dříve mi placení normálně fungovalo.Zkoušel jsem aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat a stejně nejde.
Nevíte co s tím?
Existuje nějaká náhrada za Google peněženku?
Děkuji za každou odpověď.

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mll
hodnocení

0x

To je právě problém s těmi moderními technilogiemi. Moderní je totiž minulý čas od slova zastaralé. Bankovky a mince jsou jistota, platební karta je jakžtakž jistota, to jsou osvědčené technologie. Ale různé aplikace, tam se teprve ještě standard hledá no a gůgl buď kvůli nějakému nezpečnostnímu problému starých verzí nebo čistě jen kvůli podpoře prodeje prostě podporu starších verzí normálně stopne a můžete se jít klouzat.

Náhrady jistě budou, ale opravdu chcete někomu strkat otevřenou šrajtofli, byť by to byla tak důvěryhodná firma jakou je třeba analfabet, vlastník googlu nebo třeba meta, vlastník fejkbůku. KDyž už musím platit bezhotovostně, nechám to radši na bance.

 

hodnocení

0x

Ono by pomohlo presne uviest, aka hlaska to bola, ake poziadavky mobil nesplna. Urobit s tym nieco asi nepojde, ak chcete platit mobilom, tak len kupit novsi model, kde bude novsi Android.

hodnocení

Jde o tuto hlášku:
Jinak mám Android 10.
Google peněženka-nejde platit mobilem

A mate rootovany telefon?

hodnocení

Rootovaný není, navíc jsem s ním dříve platil a šlo to ale asi od července to nejde.

 

hodnocení

0x
avatar gotrekzagary

Google peněženka vyžaduje Android 9 nebo novější. Jestli máte nějakou mobilní vykopávku se starším operačním systémem, tak to nerozchodíte.

hodnocení

Mám Android 10

Vzhledem k obrázku u jíno odpovědi... je odpověď zřejmě jasná.

Buď máte telefon rootnutý (dělal jste to sám), nebo se jedná o mobil operátora s nějakým předinstalovaným sw... což bezpečnostní systémy též považují za root, což je považováno za bezpečnostní riziko. Na takový telefon se nedaří nainstalovat např. ani mobilní klíč k egovernmentu apod. (řešil jsem to nedávno s kolegyní kvůli datovce).

Pokud je tomu tak, máte v podstatě dvě možnosti. Oželet platby mobilem a platit kartou/hotově, nebo koupit nový (nebrandovaný) mobil. Na tomhle (pokud platí možnost root/brand) to nerozběháte. Můžete kontaktovat podporu Google, ale myslím, že s tím nic neudělají.

hodnocení

Ale dříve mi placení šlo, akorát poslední 2 měsíce nejde.

Pročítám aktuální recenze na Play... je možné, že dojde k opravě po další aktualizaci. V tom případě zkusit vyčkat, až vyjde.

Nenainstaloval jste v poslední době nějakou aplikaci, která by měla nesmyslně vysoká oprávnění?

hodnocení

Aktualizací už pár bylo ale nepomohly,uvidím třeba časem vydají nějakou která to napraví.
Jinak žádnou aplikaci jsem poslední min.rok nainstaloval.

 

hodnocení

0x
avatar nomohakon
Android 10... a nejspíš nejde upgradovat... no, to vypadá na výměnu telefonu za nový, aby to zase platilo.

 

 

hodnocení

0x
avatar juraja
Nejste sám kdo má problém.
Koukněte do recenzí v Google play.
hodnocení

Ano,to jsem se díval.Nechápu jak taková společnost jako je Google to může takhle pokazit...

 

tojefuk
hodnocení

0x

kolik je synovi let? dcera má 10 a když jsem jí udělal dětský účet tak jí to také nešlo, byl jsem se v ptát v bance a bylo mi řečeno, že děti do 15 let to mají zakázáno, ted už nevím jestli googlem nebo bankami, prostě to nejde a nepůjde dokud nebude mít 15 let

 

hodnocení

0x

Telefon nesplňuje bezpečnostní standardy pro bezkontaktní platby. Zkontrolujte:

jestli nemáte odemknuté (rootované) zařízení,

jestli nepoužíváte vlastní ROM se systémem,

jestli nemáte odemknutý bootloader,

jestli nepoužíváte necertifikovaný software.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]