Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace zlatého prstýnku

Od: iloona odpovědí: 1 změna:

Zakoupila jsem si v kamenném obchodě zlatý prstýnek. Po cca 2 měsících nošení se mi zkřivil v na spodní straně, v místě pod prstem. Nenosím nic těžkého ani nedělám těžkou práci a doma si ho sundám. V obchodě mi řekli, ať si vyberu jiný, ale mě se nic nezalíbilo a všechny nabízené prstýnky jsou tak o 2 tisíce dražší než ten můj. Také mi nabízí opravu, zesílení v ceně cca 500,-Kč. Peníze vrátit odmítají. Nevím, jak toto vyřešit. prosím, poraďte ! Díky.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
Tohle se děje, pokud si koupíte prstýnek moc volný, nebo moc tenký. Není problém ho narovnat, ovšem nevidím na tom nic k reklamování, materiál bude mít dle ryzosti standardní mechanické vlastnosti, leda byste s pomocí znalce prokázala, že vám neprodali deklarovaný materiál.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]