Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Žádost o řešení stížnosti

Od: loskotova* odpovědí: 10 změna:

Věc: Stížnost - Zasílám stížnost ohledně Michaela Bytomská,IČO 69524408
Zpráva:
Prosím o ošetření provozu a výkazu faktur za poskytnuté služby kadeřnictví na adrese Sázavská 14,Praha 2.Služby paní Bytomské jsem poprvé využila 31.3.2010,kdy jsem si nechala v této provozovně prodloužit vlasy za celkovou cenu 19000,- včetně nákupu vlasů(na tuto službu jsem si vyžádala fakturu).Po té jsem toto kadeřnictví navštívila čtyřikrát ohledně umytí a vyžehlení prodloužených vlasů,vždy se cena za poskytnutou službu pohybovala v rozmezí mezi 500,- až 700,-(na tyto služby jsem již fakturu neobdržela)..11.června 2010 jsem využila služby paní Bytomské ohledně odstranění nastaených vlasů a nabarvení mých vlasů vlastních.Za tuto službu jsem zaplatila 4500,-(na tento zákrok jsem opět neobdržela daňový doklad)...Chápavě jsem toto bohužel respektovala,daná kadeřnice má cca ročního syna Denise a do této chvíle jsem byla s odvedenými službami spokojena.Problém nastal až při dalším využitím služeb paní Bytomské a to dne 30.září 2010,kdy jsem provozovnu na adrese Sázavská 14,Praha 2 opět navštívila ohledně připevnění již jednou použitých a v této provozovně zakoupených vlasů.Za opětovné připojení vlasů jsem zaplatila 3400,-(opět bez toho,abych dostala daňový doklad)vlasy mi po této návštěvě salonu svévolně vypadávají,spoje se posunují o 2 až 10 cm,u některých to došlo až k vyčesání pramínků.O tomto jsem jmenovanou kadeřnici informovala telefonicky,domluvily jsme se na opětovné návštěvě kadeřnictví dne 4.října 2010,kdy mi bylo šest pramínků připevněno a všechny vlasy obarveny a vyžehleny.Za toto jsem zaplatila 1700,-(opět bez dokladu)...Dne 15.10. 2010 jsem paní Bytomskou kontaktovala telefonicky,stěžovala jsem si na posun vlasů a vyčesávání pramenů.byla jsem odbyta tím,že pokud se uvolní ještě nějaký z pramenů vlasů,mám zavolat následující týden a domluvíme se na případném připevnění.ten samý den se mi ale uvolnily další dva prameny,volala jsem paní Bytomské,telefonáty byly bez reakce,reagovala až na sms,ve které jsem ji žádala o domluvu na přijetí reklamace její práce a přepracování.Toto bylo dost vulgárním způsobem zamítnuto,nepřeji nikomu aby musel poslouchat tak agresivní rozhovor se svojí poskytovatelkou služeb,telefonát skončil negativně slovem sbohem.vlasy se uvolňují i při pouhém projetí si vlasů rukou,objem vlasů od posledního připojení je cca poloviční,bojím se již vlasy jak mýt,tak česat,nosím je svázané v culíku a v tuto chvíli nevím,jak toto řešit,vzhledem k tomu,že nemám o tomto poskytnutí služeb jiný daňový doklad,než za službu první,která byla za 19000,- a za kterou jsem si musela fakturu vyprosit.Tuto fakturu zasílám v příloze.Děkuji za pomoc.S pozdravem Zdenka Loskotová.


Žádost o řešení stížnosti

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar gotrekzagary

Obraťe se na ČOI, Černé ovce nebo Občanské judo...

Za sebe mohu pouze říci. Jestli nevíte co s penězi, pošlu Vám číslo účtu, kam je můžete posílat... ;)

 

alf*
hodnocení

2x

zlatý philips, v létě nula, v zimě 6

philips.cz/...

 

cocinkamichalka*
hodnocení

1x

Paní Zdeňko, toto není právní poradna. Tento případ Vám nikdo z nás vyřešit nemůže. Obraťte se na právníka nebo na Českou obchodní inspekci.

 

radi*
hodnocení

1x

Jsem rád, že jsem přirozeně krásný, inteligentní a skromný a nemusím za to nic platit :)

 

21.10.10 10:27
hodnocení

0x
avatar babkazov

*sok**sok**sok*

 

eulalie*
hodnocení

0x

Paní Zdenko. Bylo by zřejmě ve Vašem případě vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci, případně právní poradnu. Bohužel, nemáte-li k provedeným procedurám daňové doklady,jak chcete dokazovat, že k nim vůbec došlo?

doplněno 21.10.10 11:11:

Také si myslím, že nebylo nejšťastnějším řešením, uvádět takto veřejně údaje o podnikatelce, byť Vám provedla dle Vás práci nekvalitně.

loskotova*
hodnocení

Vzhledem k tomu,že daná kadeřnice odmítá přijmout reklamaci ode mne,razantně si stojí za tím,že ona odvedla svoji práci dobře a v tuto chvíli v podstatě zneužívá mé předchozí důvěry k ní(viz.netrvala jsem na vystavení faktury za každý zákrok),v tuto chvíli již byla kontaktována i salónem,v němž mne té hrůzy,kterou mi vytvořila na hlavě zbavili,stejný názor o nekvalitně odvedené práci slyšela tudíž i od profesionála,opět bez uznání své viny,tak mne v tuto chvíli nenapadá jiná varianta varování dalších případných zákaznic.

pt®

Milá paní, jistě o sebe pečujete, a proto navštěvujete takovéto salony a platíte i dost vysoké částky za jejich služby. Přemýšlela jste, že byste mohla navštívit nějaký salon, kde by Vám vylepšili srdce, lásku, mírnost, vstřícnost a jiné? Určitě by Vám takové vylepšení zlepšilo i Váš image. - stařenka

loskotova*
hodnocení

Milá paní,nemyslím si,že by z věcí,které jste vyjmenovala,cosi nebylo v pořádku,naopak je tam ve chvíli placení vysokých částek navíc důvěřivost a asi i naivita,Díky za názor .

 

dana1*
hodnocení

0x

:(Možno by sa potešili i na Daňovom úrade,keby videli daňový doklad od podnikateľky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]