Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Chci se zeptat ohledně vrácení online platby směrem od prodávajícího při použití okamžitého STORNA,
Objednala jsem zboží a zaplatila online.Přišel mi potvrzovací email o zaplacení.,nicméně ani po třech dnech nebyl vystavený žádný oficiální doklad o tomto zaplacení/pouze ten email/ a když jsem vstoupila na stránky prodejce,-zboží nebylo ještě vyexpedováno-Rozhodla jsem tedy pro STORNO této objednávky.Ze strany prodávajícího mi bylo pouze poslána reakce,že peníze i v takovémto případě vracejí do 14 dní.Chci se zeptat,jestli to takto opravdu zákon stanoví,tedy i když jsem zboží ani neobdržela/nebylo z jejich strany ani expedováno/a platba byla uskutečněna okamžitým převodem online?Děkuji za Vaše odpovědi Martina
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, musí mu prodejce vrátit veškeré peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání zboží (typicky poštovné), které od něho na základě smlouvy obdržel. Nejzazší lhůta je 14 dnů po odstoupení. Zákon dokonce určuje způsob vracení. Prodejce se souhlasem spotřebitele může vrátit peníze jinak, ale nesmí tím spotřebiteli vzniknout další náklady, nebo stejným způsobem, kterým je od něho získal.
Ano, na vrácení peněz mají 14 dní od odstoupení od smlouvy.
Tedy vás bych chtěl jako majitel e-shopu za zákaznici!
Pro Satam
Nakupuji na e-shopech spousty let a je pravdou,že jsem STORNO párkrát musela uplatnit,nicméně vždy mi moje peníze byly vráceny max.následující den,proto mě celkem překvapila odpověď o 14 dnech.No moje chyba jednak jsem si měla pořádně pročíst recenze.abych zjistila co je celkově za ksindl tento obchod vůbec..absolutně nulová komunikace,hrůza děs běs.Tady by se dal v klidu uplatnit i paragraf o klamání zákazníků,protože vše na co lákají a čím se vychloubají.-kolik mají kspokojených klientů a pod.je ve finále sprostá lež.No už aby byl u kormidla zase Babiš a zavedl tady na ty hyeny opět EET!.-)
Prodejce jednal dle litery zákona a uplatnil 14denní lhůtu.
Vy skáčete jak zlobivé mimino a literu zákona ignorujete.
Vyhlasuji hlasování, kdo je tady ten nepřizpůsobivý. Já favorita mám.
satam: Pokud prodejce není schopen expedovat zboží do 3 dnů a nemá tu slušnost napsat, kde je problém a kdy tedy zboží hodlá posílat, tak co s ním?
@orion: Jsi si jistý, že odpovídáš mně? Napsal jsem lhůtu na vrácení peněz a reagoval jsem na podrážděný dotaz (a teď už i na podrážděnou reakci na moji odpověď) tazatelky. Prodejce jako takový je mi úplně fuk!
Velmi se mi zamlouvá komentář od @chlochydess o kousek výš.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.