Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zánět středního ucha

Od: dohnivak odpovědí: 8 změna:

dobrý den, mám zánět středního ucha, dnes jsem byla u lékařky ORL, koukla do krku, do ucha, dala dala mi nějaké tablety na adlergii, tou ale netrpí, pak mi dala stopangin na bolest v krku, ta už přešla i chrapot, otipax kapky do ucha, sanorin v emulzi do nosu po týden a ještě jsem si koupila mořskou sůl do nosu, jenž to bolí dost, bodavá bolest, na bolest ucha mi nic nedala, a je dost silná bolest, mám něco brát nebo to nechat být, vzala jsem si v nouzi paralen, ale nevím, zda je to správně, ještě studené za ucho,d,díky,

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Pokiaľ máte zanesené dutiny v hlave ku uchu,tak vás to bude bolieť v uchu. Je to rozdielným tlakom. Tiež som to mal,dokonca mi zaľahlo na ucho,riešilo sa to po stránke alergie Desloratadínom.

liska5
hodnocení

2x

Za nás se dávaly na ucho všelijaké obklady, jako heřmánek v ponožce nebo tvaroh, Priessnitzův zábal. Taky se dětem kapal slabý kysličník do ucha. Na netu toho najdete určitě víc, co na zánět středního ucha. Nedoporučuje se pít mléko, že často zahleňuje.

chlochydess*

A zase jsme v krajině pohádek a bájných legend. Ne, mléko nezahleňuje.
MÝTUS "MLÉKO A MLÉČNÉ VÝROBKY ZAHLEŇUJÍ.”