Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zkušenost s laserovou operací hemeoridů

Od: pepyk93* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

máte někdo osobné zkušenost s laserovou operací hemeroidů? Zajímá mě jakákoliv zkušenost,poznámka či poznatek.

Hemeroidy mám cca měsíc.Ze začátku jsem je měl i zanícené.Byl jsem u lékaře.Napsal mi Fastu mast,doporučil sedací koupel z dubové kůry a řekl mi,ať hodně piji a jím hodně vlákniny.Dobovou kůru jsem použil jen jednou,protože mi způsobila,řekl bych až téměř alergickou reakci.

Vypadá to (ťuk ťuk),že zánět odezněl.Ačkoliv denně vypiji i 4 litry vody a jím pořád samou vlákninu,stolice je čím dál tím větší (objemnější) a tvrdší.To znamená,že se hemeroidy čím dál tím víc dráždí a tím i bolest je den ode dne nesnesitelnější...V jedné diskuzi jsem taky četl,že jednomu člověku hodně pití a vlákniny také spíše problém zhoršili.Měl byste,prosím,někdo nápad,co dělat,abych měl řidší stolici? Projímadel se celkem bojím,protože bych se na nich nerad stal závislým.

Rozhodl jsem se,že jich natrvalo zbavím.Chtěl bych podstoupit laserovou operaci hemeroidů.Údajně je o dost lepší nežli klasická operace.Také prý stojí 8500,- Kč.Zajímá mě,zda to nejsou vyhozené peníze? Jestli se po té operaci mohou hemeroidy vrátit? Samozřemě bych se snažil o prevenci.Něco jsem si přečetl na internetu,ale zajímala by mě nějaká osobní zkušenost?

S lékařem jsem se o tom ještě zatím nebavil.

Předem děkuji za odpověď. :)

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

edita*
hodnocení

3x