Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, milý kolegové.
Mám vymyslet program na třídenní pobyt, od pondělka do čtvrtka na oblast Šumavy. Ubytování v některém kempu. Něco procházka po Šumavě, nějaký hrad, rozhledna, něco hezkého vidět.
Co poradíte z vlastní zkušenosti, pro dva důchodce?
Moc Vám děkuji za rady a nápady.
Nejsem odborník na Šumavu, ale projít se kolem Vydry z Antýglu k Čeňkové pile a Kašperk jsou asi povinnost...
Díky, přidám do oblíbených..
Myslíte toto:
Naučná stezka Povydří
Začíná na soutoku Hamerského potoka a řeky Vydry (cca 200 m od kempu). Pokračuje až na Čeňkovo Pilu, kde je možné navštívit historickou elektrárnu Čeňkova Pila.
A hrad Kašperk?
Rozhledna Poledník
Milane, Kašperk je boží. Byli jsme na Šumavě 2019 a jela bych kdykoli zas, ale oba s manželem pečujeme o bezmocné maminky, byla to naše poslední dovolená.
My tradičně na Černé a Čertovo jezero, i když už je tam hodně komerce a ne ta romantika jako v 1988, kdy jsme tam byli poprvé.
Paní, nzinyrko, i Vám moc děkuji. Kašperk již mám zapsán. Na ty jezera se kouknu, páč jsem plánoval rašeliniště..
2024,
Taky jsem přemýšlel o začátku v Jindřichově Hradci, zámek, káva u někoho v práci. Ale kolo, to není pro mne, páč jsem si koupil proto auto.
Beru to jako humor od Vás a zdravím Vás...
Pane Ivane, zámek JH plánuji delší dobu, i když se domnívám, že jsme tam již byli. Ale podle fotek si to již nepamatuji,.
Hluboká a poblíž ZOO už máme za sebou.
ODMladeze*** to je co?
Nové Bystřici****to asi nechám na jindy, spíše k návštěvě směrem k východu.
ČB máme již pivovar, zajímavý výtah do podzemí,.
Moc Vám děkuji.
Nádherná je cesta od Čeňkovi pily podél Křemelné -ale je třeba si objednat průvodce, bez něj se tam nesmí.
Čeňkovi pily
Dobrý nápad, díky... to musím zahrnout do kouknutí, páč hned vedle je i parkoviště, nemusíme chodit daleko pěšky.
Teď ještě vybírám autokemp, páč je jich hodně v okolí. Zatím preferuji Anín
Nebo lepší návrhy?
Díky.