Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tři dny na Šumavě

Od: milancukrar® odpovědí: 35 změna:

Dobrý den, milý kolegové.

Mám vymyslet program na třídenní pobyt, od pondělka do čtvrtka na oblast Šumavy. Ubytování v některém kempu. Něco procházka po Šumavě, nějaký hrad, rozhledna, něco hezkého vidět.

Co poradíte z vlastní zkušenosti, pro dva důchodce?

Moc Vám děkuji za rady a nápady.

35 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

Nejsem odborník na Šumavu, ale projít se kolem Vydry z Antýglu k Čeňkové pile a Kašperk jsou asi povinnost...

hodnocení

Díky, přidám do oblíbených..

Myslíte toto:

Naučná stezka Povydří

Začíná na soutoku Hamerského potoka a řeky Vydry (cca 200 m od kempu). Pokračuje až na Čeňkovo Pilu, kde je možné navštívit historickou elektrárnu Čeňkova Pila.

A hrad Kašperk?

Rozhledna Poledník

Milane, Kašperk je boží. Byli jsme na Šumavě 2019 a jela bych kdykoli zas, ale oba s manželem pečujeme o bezmocné maminky, byla to naše poslední dovolená.

My tradičně na Černé a Čertovo jezero, i když už je tam hodně komerce a ne ta romantika jako v 1988, kdy jsme tam byli poprvé.

Toto je taky dobrá procházka od kempu na Antýglu.

mapy.cz/...

A ještě vlci

mapy.cz/...

Ano, vlčí výběh v Srní stojí za to.

hodnocení

Ernie, 7km,. to by šlo, to ujdeme...Moc děkuji.

hodnocení

Paní, nzinyrko, i Vám moc děkuji. Kašperk již mám zapsán. Na ty jezera se kouknu, páč jsem plánoval rašeliniště..

2024
hodnocení

2x
Vzal bych dvě kola a 300km na tři dny je tak akorát, aby se člověk moc neunavil...
A program je hotov.
hodnocení

2024,

Taky jsem přemýšlel o začátku v Jindřichově Hradci, zámek, káva u někoho v práci. Ale kolo, to není pro mne, páč jsem si koupil proto auto.

Beru to jako humor od Vás a zdravím Vás...

2024
Kávu umím...a rád udělám. Tak třeba to někdy vyjde.
hodnocení

Plánuji to s návštěvou Kardašovi Řečice, ale nevím ještě kdy..

Mohla by být i řízková pochoutka!

hodnocení