Chce se mnou ještě být?

Od: odpovědí: 3 změna:
Přeju pěkný den :) Prosím vás o vaše názory, příp. o radu. Před měsícem jsem poznala úžasného kluka přes net. Skvěle jsme si rozumněli, a tak jsme se domluvili na schůzce. Rande dopadlo skvěle, výborně jsme se bavili. Vídali jsme se jen o víkendech, protože jinak nemáme ani jeden čas. Seznámila jsem ho se svými přáteli, všechno bylo super. Teď poslední víkend byl u mě na privátě (studuji VŠ) celý víkend. Užili jsme si to, došlo i na sex. Nevím jestli to nebylo moc brzy, ale to je jiná otázka. Každopádně od té doby, co ode mě odjel, se skoro neozývá, pusu mi nepošle... Na otázku jak je to mezi námi mi řekl, že si užívá to, co je, a budoucnost neřeší. Myslíte, že to znamená, že mě bere jen jako"úlet"? Nebo se nechce po hlavě vrhnout do nového vztahu? Jsem zoufalá, myslela jsem, že by to konečně mohl být on... Teď čekám jestli navrhne něco na víkend, když ne, mám to ukončit? Fakt nevím. možná to vypadá jednoznačně, ale víte jak to je, když je v tom člověk moc zainteresovaný, většinou přehlíží i to, co je zřejmé na první pohled.. Pro doplnění informací, je mu 29 let, takže žádný puberťák.. Budu vděčná za vaše názory, mějte se krásně!
3 odpovědi na otázku

0x

Osobně nevidím perspektivu. Dosáhl cíle a jde si dál "užívat". Nevychovali ho k zodpovědnosti, nebyl by dobrý partner. Nechej věcem volný průběh, nepiš, nevolej. Jestli se ozve, možná to není ztracený případ. Ale dost pochybuju. Dej vědět.
Hezký den.

Ale, moc dík za názor, asi máš pravdu... Ozývá se, píše mi, ale jeho sms a vzkazy mi připdají spíš kamarádské. No, nechám to být, ale je mi to fakt líto... Na druhou stranu, možná bysme mohli být aspoň kámoši, já se přes to nějak přenesu. Každopádně ještě jednou dík ;)