Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, měla bych dotaz na to, zda li to má furt cenu a jestli mám šanci něco změnit.
Abych se představila, je mi 18 a jsem studentka. Můj býválý je dvacetiletý programátor.
Před týdnem jsme se rozešli a mně to ublížilo víc než jsem čekala. Ex pracuje v Praze ale dojíždí z Ústecka. A důvod našeho rozchodu, z jeho strany, byl, že mu přijde, že jsme se málo poznali a že jsme do vztahu skočili moc brzy. Bohužel, jsme si to vše vyříkali po telefonu. Když se mi snažil vysvětlit situaci, tak mi i řekl že mu přijde, že jsme každý jiný a že se k sobě nehodíme. On je ten typ, který jde z práce domů a hraje na počítači, přičemž já jsem student a mám plno práce se vším. Moc jsme si na sebe nenašli čas a málo se vídali. Možná si i nechtěl přiznat ten fakt, že ztrácí city. Nějak jsme si to vyříkali, a on se v tom dál nechtěl rýpat. Napsal mi, že by bylo lepší, aby byl sám a že se potřebuje dát do kupy a mně nechce ublížit a zatěžovat mě tím. Také si myslel, že mě zatěžuje tím že má zdravotní komplikace, což jsem hned zamítla, protože mi to vůbec nevadí. A tak jsme se chtěla zeptat, jestli nemám ještě pár dní počkat a nenapsat mu, jestli tomu nedat ještě šanci. Že bychom na tom vztahu teď zamakali víc a dali si více času. Že bych mu chtěla pomoct a nechci ho jen tak ztratit. Napsali mi, že mě má furt rád a tak.
Byl to první muž co se kdy ke mně choval s respektem a hezky a měl mě rád takovou jaká jsem. Proto ho nechci ztratit.
Poraďte prosím, máte určitě více zkušeností než já. Pokud by bylo něco nejasné, odpovím. Jen potřebuji rady.
Děkuji
Ja si myslim, ze bys to mela nechat tak, jak to je. On ma racionalni mysleni a zjistil, ze se k sobe nehodite. V tomhle ma pravdu. Od programatora nemuzes cekat kdovijake city! Ti maji uplne jine mysleni. Myslim, ze pro nej je to ukoncena zalezitost. Je ti to ted lito,ale on ti ublizit nechtel. Nema smysl setrvavat ve vztahu, kde to neklape. To by byl vztah plny ustupku!
Neboj, ty poznas jeste kluku!