Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatný eshop, chyba z mé strany?

Od: lukas1365 odpovědí: 8 změna:

Zdravím, v pátek jsem si objednal pár kousků pyrotechnika, cena do 200kč. Byly takové dětské kravinky co nedělají ránu apod. Přišel mi mail se souhrnem objednávky tam bylo výdejním místo a platba dobírkou. To bylo správně. Chtěl jsem platbu dobírkou. Podívám se na odkaz kde jsou detaily objednávky, tam byla napsána platba převodem. Upozornil jsem je mailem. Nic neozvali se. Tak jsem objednávku stornoval. Poté jsem vytvořil objednávku znovu s domněním že bude ok. Zase nic. Tak jsem jim napsal email že chci objednávku zrušit. Ozvali se po mém mailu o stornu objednávky až včera. Dnes mi přišla zálohová faktura. Tak jsem jim napsal email a poslal kopie to emailu co mi přišel od nich a že je tam platba ve výdejním místě. V emailu mi ,,velmi příjemná" paní napsala: Že jsem provedl 6 objednávek z toho 5 zrušil. Lež. Na to jsem jí odpověděl že jsem provedl tři objednávky a z toho dvě zrušil a stornoval jsem je z důvodu chyby z jejich strany. Pak mi od ní přišla doslova jedna arogantní věta. Zásilky byly zabalené skoro odeslané, stornoval jste je moc pozdě. Jak? Skoro odeslané. Nepřišlo mi nic do mailu že by něco expedovali. Jenom jedna faktura na zaplacení objednávky, která byla zrušená. Zásilka se expeduje pokud zvolíte platbu převodem přeci až po zaplacení. Udělal jsem chybu?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
Vaše chyba zřejmě je, jaký jste vybral eshop a jak jste zazmatkoval. Jejich chyba souvisí s vaší první chybou, jedná se pravděpodobně o nesolidní eshop s neprofesionálním chováním a chybou v systému objednávek.
Schválně, jaké mají hodnocení a počet prodejů na heurece?

 

asd1
hodnocení

1x

Jo. Po jejich chybě (platba) děláš chaos a eshop tomu dal korunu... Dělají chyby, lžou, jsou arogantní.. Stornoval bych to komplet a objednal jinde.

lukas1395

Přesně to jsem udělal.

 

hodnocení

0x

Přijde mi to, že oni udělali vše tak, jak jste chtěl, tedy platba na dobírku, jen udělali chybu, že do objednávky napsali převodem. To měli vysvětlit nebo jste je o to měl požádat. Až poté rušit objednávku.

Mimochodem smluvní vztah započal vaší objednávkou. Pak se postupuje tak, že zboží odeberete a do 14 dnů ho můžete vrátit. Vy jste to trochu zamotal, že jste se chtěl ze smluvního vztahu vyvázat o něco dřív. Ale nechtěl jste čekat na jejich odpověď. Tady jste zazmatkoval nejvíc a zachoval jste se příliš ukvapeně. Měl jste více počkat. Přeci jen jste tvořil objednávku před Velikonoci a po Velikonocích se jim toho nahromadilo víc. Pokud jste to chtěl urychlit, měl jste je kontaktovat telefonicky a žádat vysvětlení. Takto to e-shop bere, že jste odstoupil od smlouvy vy a vina je na vaší straně. Možná to měli napsané nějak nesrozumitelně ale to by se vysvětlilo nebo ještě lépe je přečíst si před objednáním obchodní podmínky.

 

jaj*
hodnocení

0x
I když jsem si něco objednala na dobírku, tak tam byla stále možnost zaplatit kartou kdybych si to rozmyslela.

 

mll
hodnocení

0x

To vypadá na pěkný zmatek. Ale v čem je problém, objednal jste dobírku, tak se vypravte na výdejní místo s penězma. Ale stornovat a znova objednávat to jste tomu nijak nepomohl.

Pokud by tam byla platba předem tak to neodešlou, dokud peníze nedostanou.

Na odpověď mailem je potřeba nějakou dobu počkat, to není chat, pro akutní odpověď je lepší telefon (někde mají i chat), kde po 5 minutách rozhovoru s automatem vás třeba přepojí na živého člověka.

Někdy je možnost to taky zaplatit předem, proto posílají zálohovou nebo proforma fakturu.

Řek bych, že obchod komunikoval zmateně a vy ještě zmatenějc.

lukas1365
hodnocení

Problém je to že jsem si objednal na dobírku a oni to změnili na bankovní převod, což jsem nechtěl. Proto jsem objednávku stornoval z důvodu že jsem mohl omylem překliknout. A na odpoved jsem čekal tři dny a telefon nefunkční.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]