Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tlaky po operaci očí

Od: endy odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,
mám po operaci očí, začaly mi po ní tlaky v hlavě,vysvštloval jsem všem doktorům, že je to pocit jako když je člověk otočený hodinu vzhůrů nohama a pak se otočí (tlak, pulzující hlava, nashromážděná krev, zpomalenost) a to celý den, nevěděl jsem z čeho. CT v normálu, tlak v normálu, krevní testy v normálu, od 19. února jsem nechápal, až dnes. Nebral jsem na vědomí očního lékaře, že je to tím, že oči jsou celý den neustále v pozoru, celý den se oči unavují, zaostřují. Už od té doby si všímám, že hned po spánku jsem zcela v pohodě, až po desítkách minut, hodin mi zase začínají. Dneska jsem byl v posteli 6 hodin se zavřenými oči, abych si prověřil teorií a závěrem bylo, že jsem byl v pohodě, jelikož oči nemuseli pracovat.
Bral jsem léky na spaní, které problém neřeší. Teď potřebuji pomoct. Jaké léky by mi pomohly s tím, že mám stále "napnuté" svaly v očích? Necítím únavu, ale fakt jakoby by byly ty svaly napnuté, promnu si oči a cítím tlak od očí ke středu hlavy, kde mám mám tlaky v celé hlavě. Díky za pomoc lidi.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kmet
hodnocení

2x

Myslím, že to je jenom vsugerované. O jakou operaci šlo? V noci nitrooční tlak narůstá. Byla nalezena souvislost, že dlouhodobě "nesprávná" hodnota nitrolebního tlaku může způsobovat případy šedého zákalu při normálním nitroočním tlaku a přitom pacient nic nevnímá.

endy
hodnocení

Není. Leaserová operace, dioptrie -2,50. Byl jsem měřen několikrát, jinou vadu nemám. Co byste doporučil?

2024
hodnocení

0x
Nevím na jaké operaci jste byl, před jakou dobou, zda nosíte brýle...
Nemáte náhodou astigmatismus, nebo jinou oční vadu?
endy
hodnocení

Leaserové operace očí. dioptrie -2,50. Jinou vadu nemám, brýle samozrejmě už nenosím.

2024