Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jsem těhotná studuji a rodiče mě a mého přítele chtějí vyhodit z jejich domu

Od: sarulaa odpovědí: 12 změna:
Dobrý den chci se zeptat jsem s přítelem od 16 let momentálně mi je 19 a po celou dobu vztahu mě živí přítel protože rodiče mi řekli že mě živit nebudou mám rozvedené rodiče matka žije na bytě a otec v domě který patří oboum a byt je psaný na babičku ale s tím že až umře bude můj a mého mladšího bratra. Momentálně bydlíme s přítelem v domě s mojim otcem a platí tu vše přítel a můj otec nic a ještě k tomu mě přítel živí páč rodiče mi řekli že mě živit nebudou i když studuji ještě ale před 8 měsíci jsem s přítelem otěhotněla a moji rodiče mě a mého přítele chtějí vyhodit z domu tak se chci zeptat zda to můžou udělat a zda po nich mužů žádat nějaké peníze nebo něco když se o mě od 16 staral přítel a to jsem ještě momentálně studentka a nebo jestli mám právo na majetek nebo tak oba dva moji rodiče jsou alkoholici a prostě celkove mi zničili život tím že se o nás s bratrem neuměly pořádně postarat. bratra má v péči babička a stará se o něj ale mě prostě musí živit přítel a teď když mám za měsíc porodit nemáme peníze na to si jen tak sehnat bydlení a platit tak vysoký nájem tak se chci zeptat co mám dělat a jaké mám prava. Děkuji

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

tak
hodnocení

7x

Je vám 19, ještě studujete, takže do 3 měsíců máte maturitu a ukončení studia. Rodiče vás chtějí vyhodit z domu, ale už jste plnoletá,samostatná, svéprávná, přitlovi je možná i více než vám, takže možná už pracuje. Živí vás, ale fungujete skoro už jako manželé, čekáte dokonce rodinu. Proč se tedy chcete lepit v tomto věku na rodiče a ještě k tomu alkoholiky. Najděte se prozatím nějakou ubytovnu, později řešte svuj byt a budete mít klid. Možná máte zatím jeden příjem, ale i tak mnoho rodin žije a musí vyjít.

Třeba proto, že je to povinnost živit své děti dokud toho nejsou samy schopny?

hodnocení

1x