Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Je mi 19 let a studuji na vysoké škole. Již něco málo přes rok nebydlím ani s jedním z rodičů. Trvalé bydliště mám ale stále u matky. Otec mi měsíně přispívá 2500kč, ale matka mi nepřispívá. Má na mě matka vyživovací povinnost? Co mám udělat aby mi také přispívala? Mohu jí dát k soudu, když u ní stále mám trvalé bydliště?
Přispívala na co?Není t to blbý?To že máš trvalé u matky to víš moc dobře tak bys měla vědět taky moc dobře že si můžeš vydělávat peníze i sama!
Od 15 jsem chodila na brigády a vydělávala si na vše co se týkalo školy sama. Nyní si sama také vydělávám, ale vzhledem k tomu, že mám výuku od 8 do 5, někdy i déle, tak přes týden brigády moc nestíhám a tak chodím o výkendech. Pokud jsi ne vysokou chodila či chodíš, tak zřejmě víš kolik to stojí a dojde ti, že těch pár korun co si na brigádě vydělám mi nestačí...
Vy matce přispíváte na nájem, elektřinu a plyn? Platíte jí za praní, žehlení, vaření? Jen si mamku poštvěte, ono se Vám to vrátí jako bumerang, až budete potřebovat babičku.
Na nájem, elektřinu a plyn nepříspívá. Proč by taky měla, když tam nebydlí. Naopak matka má vůči ní vyživovací povinnost a je povinna ji ze zákona plnit, což nečiní. Že se dvě ženské nejsou schopny domluvit je věc druhá. Možná netušíte, že dneska jeden měsíc VŠ studia vč. ubytování příjde studenta na 8 - 10 tis. Kč.
Sary, když se ptáš, asi o tom něco víš. Předpokládám, že když studuješ VŠ, umíš hledat na internetu, pokud nejsi slepá. To chceš matku hnát k soudu a pořípadě ji předhodit exekutorovi. Nezapomeň, že co rozdáváš, se vrátí. - stařenka
odkaz : vyzivne.cz/...
Samozřejmě, že jsem na internetu hledala, ale nic moc jsem nenašla. K soudu jí nechci hnát, vždyť je to má máma a mám ji ráda i přesto jaká je... Moc ti děkuji za odkaz
sary, dala jste více informací a držím palečky, ať vše dobře dopadne a úspěšně vystudujete. Už jste podnikla nějaké kroky a kontaktovala mamku? - stařenka