Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení zboží v jiné prodejně?

Od: babajaga® odpovědí: 8 změna:
avatar babajaga

Dobrý den,

cestovala jsem mimořádně asi 100 km od domova. Známá mě požádala, zda bych jí někde cestou zakoupila jeden výrobek. Koupila jsem ho v Kauflandu v Jihlavě. Špatně jsme si asi rozuměly, bylo to něco jiného, co ona nepoužívá, takže ho nechtěla.

Měla jsem účtenku a chtěla zboží vrátit také v Kauflandu, ale v Pardubicích. Paní na informacích odmítla. Prý to musím vrátit tam, kde jsem to koupila. Přitom v pardubickém kauflandu nabízejí naprosto totéž zboží.

Byla jsem překvapena. Zde je jiná zkušenost. Asi před rokem jsem ve vzdáleném Penny koupila potravinářský výrobek, doma jsem ale po otevření vak. obalu zjistila, že je to zkažené. Reklamovala jsem v "našem" blízkém Penny a bylo mi to uznáno. Prý nevadí, že je to zakoupeno jinde.

Dvě zkušenosti, každá jiná. Proto mě zajímá, jaké máte zkušenosti vy. Musí obchod přijmout reklamaci z jiné prodejny, nebo nemám právo vrátit jinde? Děkuji - Jaga.

A do Jihlavy kvůli tomu už nepojedu. *stop*

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

8x
Ty nereklamujes ale vracis. Tam záleží jen na jejich dobre vuli, vzít zpět to nemusí nejen v jiné pobočce ale vůbec. Není to eshop ale kamenný krám.
Pokud dotaz jestli ti to vezmou jinde, tak zkus jeste infolinku kaufu.

 

hodnocení

7x

Musí obchod přijmout reklamaci z jiné prodejny, nebo nemám právo vrátit jinde?

Ano reklamaci musí přijmout i v jiné prodejně stejného řetězce. Ne nemáte právo vrátit jinde, ani v prodejně kde je zakoupeno (toto platí pouze u online nákupu), je to jen na dobré vůli prodejce.

 

lilil
hodnocení

3x
Je to nove nařizeni, vezmou jen tam, kde bylo koupeno, plati pro Kaufland. Jak se rika pro dobrotu na zebrotu.

 

hodnocení

2x
avatar denny276
Dobrý den, také jsem nikdy neměla problém vrátit věci v jiné prodejně. Třeba 100 km od domu koupené kalhoty či trička v Lidlu, vyměněny nebo vráceny bez problémů u nás, místo prodejny nikdo neřešil. Kaufland to samé- neřešili. S Penny nevím, nemám zkušenost.

 

hodnocení

2x
avatar arne1

Já například reklamoval boty v Deichmanu, a to také jinde. Zajímavé je, že jsem je koupil v Deichmanu v Budapešti a neměl jsem doklad, jen výpis z účtu.

 

hodnocení

2x

Kaufland má svá pravidla a nařízení, jinak to většinou není problém na jiných prodejnách.

 

hodnocení

avatar babajaga

Tak jsem si napsala přímo na centrálu Kauflandu. Paní mi odpověděla, sice velice slušně, ale je to u nich skutečně tak. Potvrdila mi, že zboží, které koupí zákazník omylem, či nevhodným výběrem, vrátit lze, ale jen na té prodejně, kde to bylo koupeno.

A jako náplast na můj problém mi poslala dárkový poukaz do Kauflandu v hodnotě 100 Kč. I když mi s problémem nepomohli, tohle mě naopak potěšilo. Jaga.

 

petrk
hodnocení

0x
Bohuzel Kaufland se zapomnel nekde v devadesatkach. Neochota a nemoznost vraceni nepouziteho zbozi na jine prodejne, to jsou uz sna jediny obchod, ktery to praktikuje. Nejzajimavejsi je to, ze treba Lidl, ten to bere bez problemu a to maji stejneho majitele.
No neni jina moznost, nez tam nekupovat to jejich spotrebni zbozi.
Na druhou stranu je dobre tohle vedet a podle toho k tomu obchodu pristupovat.
Napriklad u me Kaufland skoncil, tech obchosu kolem je mnoho a nez se tam pak dohadovat s neochtnou zenskou na informacich, tak radeji nakoupit jinde, bez dohadovani, nejsou nastesti jediny na trhu. A spotrebni zbozi jsou stejne vetsinou nekvalitni veci, tak si alespon usetrime penezenku a jim zbytecne vice ucetnich polozek.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]