Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Svědění šourku

Od: effef odpovědí: 10 změna:

Hezký den. Předem nevím, jestli mi budete moci nějakým způsobem pomoci, ale třeba nějaké rady přijdou vhod. Jde o to, že mě cca 2 měsíce trápí šourek, a to především při chůzi. Pociťuji svědění a kousání, mírné pálení a tedy hlavně při tom, když chodím. Je mírně zčervenalý ale to mi nepřijde nic extra výjimečného od normálu. Byl jsem u lékařky a ta mi předepsala pimafucort, který by měl být šikorospektrální, ale začalo mě to spíše extrémně kousat a kdyby to nepomohlo, tak antimykotické prášky. Bohužel teď je beru již 5. den a žádné zlepšení nepociťuji. Takže pravděpodobně to žádná mykóza nebude. Sám jsem to předtím namazal imazolem, ale žádné zlepšení jsem nepociťoval. Napadá Vás prosím něco, co by mi mohlo pomoci? Klidně nějaké babské rady. Nosím volné spodní prádlo a i dbám na hygienu. Samozřejmě to budu raději řešit zase s dr., ale úpřimně mi přijde, že sama moc nevěděla co a jak, takže jsem z toho zoufalý i já. :D Jen jsem chodil do sauny, tak leda že tam bych něco chytnul? Pohlavní nemoc vylučuji, protože se chovám zodpovědně a žádné jiné projevy než kromě "kousajícího" šourku nemám.

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

111®
hodnocení

3x

zapudrovat dětským zásypem a uvidí se..

hodnocení

2x

Co tak alergia na praci prasok? Skuste sa umyvat vylucne vodou bez mydla a pri prani ziadne avivaze a aromaticke prasky a gely, namiesto toho mydlove vlocky, zapnut na pracke viacnasobne plakanie.

pb®
hodnocení

2x
Holíte se? Co zkusit na svědící kule něco od angrybeards.cz? Mají na to mazání, balzámy, dokonce i trencle s holdrem, kde se kule ubytují a netřou se. Jako nemajitelka kulí však vyzkoušeno nemám, ale chlapi si to pochvalují.

hodnocení

0x

Aky mate typ postavy? Nemozu to byt silne stehna, ktore sa o seba tru?

effef
hodnocení

uvažoval jsem nad tím, ale jsem štíhlý a vysoký :/

hodnocení

0x