Nejste přihlášen/a.
no na nic bych nečekal a šel lehnout do nemocnice...prošel jsem kašlem covidovým a následně zápalem plic. Bez ATB se neobejdete...léčili mne , léčili doma, ale stejně jsem skončil ve špitále...Hodně vvám napoví oximetr, když mne brali do nemocnice měl jsem kyslík 77% a to oximetr bliká na hodnotě 93%...když to léčit nebudete může se stát že se vám zrátí dech a nebudete schopna provozu trvale...
Nechte se hospitalizovat. Měla byste být pod odborným dohledem. S neustálým kašláním vám určitě pomohou, když by nezabrala první metoda, zkusí něco jiného. Pokud se něco dělo, lékaři budou kdykoliv k dispozici. Můžete něco zanedbat, i když se poctivě snažíte léčit. Lékaři určí Váš stav přesněji než podle chuti k jídlu. Poznají, kdybyste (klepu) dostala zápal plic.
takové vyšetření je dechová křivka a rentgen a mají jasno...nečekat protože zvápenatělé plíce nerozdýcháte ...
Tak plním slib:já jsem minulý rok kašlal ve dvou vlnách. po té druhé jsem navčtívil praktickou lékařku. Ta naznala že to prví byl asi covid a to druhé zápal plic. Dostal jsem ATB a za týden kontrola, proběhl druh rentgen plic a výsledek byl poslat do nemocnice. Tak sem se vybavil a šel. Prošell jsem spyrometrií a rentgenem. Dostal další ATB a poslali mne domů.
Zavětřil jsem něco neobvyklého a koupil si Oximeter. Zjistil že kyslíku mám tak 86%. Po ukončení léčby se to zlepšilo nad 90%.
Prohnali mne CT a bronchoskopií. Údajně vše dobré. to jsme někde v květnu tohoto roku.
Přišel čas začít makat na zahradě. Tak jsem se do toho pustil. Pracovalo se dobře asi 3 týdny. Pak mi spadl řemen a dostavila se únava. Oximeter ohlásil 77% kyslíku. 4ekal jsem jestli se to zlepší asi 3 týdny. Pak jse odešel za lékařkou na plicní se poradit. Pršel jsem kolečkem spyrometrie a rentgen. Je pravda ža jsem občas vykašlal krvavý váměšek.